stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 322605
  • 15 فروردین 1400 - 11:31
0
رییس مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک:

سفرهای نوروزی و دید و بازدیدها منجر به رخداد پیک چهارم کرونا شد

سفرهای نوروزی و دید و بازدیدها منجر به رخداد پیک چهارم کرونا شد
مرکزی_ رییس مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: علیرغم توصیه های فراوان به منع دید و بازدید و پرهیز از سفرهای نوروزی متاسفانه عادی انگاری مردم، استان مرکزی را در وضعیت قرمز و شروع پیک چهارم قرار داده است.
قلم | qalamna.ir :

دکتر بهنام محمودیه بیان کرد: افزایش تعداد مراجعه کنندگان به اورژانس های مراکز درمانی و همین‌ طور افزایش چشمگیر بیماران تنفسی استان ما را در شروع پیک چهارم بیماری کرونا قرار داده است.

وی افزود: علیرغم توصیه های مکرر به منظور پرهیز از سفرهای نوروزی و منع دید و بازدید افزایش آمارها نشان دهنده این بوده که مردم نسبت به این دو امر مهم غفلت ورزیدند و وضعیت قرمز امروز بر استان مرکزی حاکم شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: کادر درمان علیرغم خستگی های جسمی و روحی فراوان یک ‌لحظه در درمان بیماران کوتاهی و غفلت نخواهند کرد، اما با توجه به اینکه شاهد افزایش سیر صعودی بیماران هستیم از مردم تقاضا داریم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم پیک چهارم را هر چه زودتر با کمترین عوارض پشت سر بگذرانیم.

محمودیه با توجه به اینکه اخیراً بیماران مبتلا به کرونا از نوع واریانت انگلیسی هستند، گفت: سرایت و قدرت انتقال کرونای انگلیسی بسیار بیشتر از کرونای کلاسیک بوده و این امر ضرورت استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را دو چندان می‌کند.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.