stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 323631
  • 15 فروردین 1400 - 14:54
3
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد؛

بستری ۱۹۵ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌

بستری ۱۹۵ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌
اصفهان_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: هم اکنون ۱۹۵ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری هستند.
قلم | qalamna.ir :

سیدعلیرضا مروجی، پیش از ظهر یک شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مراجعه ۱۴۹ هزار و ۴۰۶ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از ابتدای شیوعکرونا تاکنون اظهار داشت: ۹ هزار و ۱۴۹ بیمار حاد تنفسی نیز از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده‌اند.

وی با اشاره به بستری شدن ۴۲ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: ۴۰ نفر از این بیماران در بیمارستان‌های شهر کاشان و دو بیمار نیز در بیمارستان‌های شهر آران و بیدگل بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه حداقل سن بستری شدگان در شبانه روز گذشته ۵ و حداکثر سن آنها ۹۲ سال بوده است، ابراز داشت: ۳۷ نفر از این بیماران اهل شهرستان کاشان، سه نفر اهل شهرستان آران و بیدگل و دو نفر نیز اهل تهران و زواره بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۹۵ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری هستند، تصریح کرد: ۱۸۱ مورد از این تعداد در بیمارستان‌های کاشان و ۱۴ نفر نیز در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری هستند.

مروجی از بستری ۲۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های منطقه کاشان خبر داد و بیان داشت: ۲۲ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های کاشان و دو نفر نیز در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری هستند.

وی بیان داشت: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته دو بیمار زن ۴۲ و ۷۹ ساله بر اثر ابتلاء به کرونا فوت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ابتلای ۱۱۰ نفر به کرونا در منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس در منطقه کاشان با PCR مثبت از ابتدای شیوع تاکنون به ۱۶ هزار و ۱۶۷ مورد افزایش یافت.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.