stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 354389
  • 30 فروردین 1400 - 17:06
0

آمادگی زیرساختها در خوزستان برای برگزاری انتخابات پیش رو

آمادگی زیرساختها در خوزستان برای برگزاری انتخابات پیش رو
خوزستان - در مرحله اول بررسی صلاحیت داوطلبان شورا‌های شهر حدود ۹۰ درصد توسط هیات‌های اجرایی تایید صلاحیت شده‌اند.
قلم | qalamna.ir :
 رئیس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به تایید صلاحیت ۹۰ درصد داوطلبان شورا‌های شهر در مرحله اول بررسی ها توسط هیات‌های اجرایی گفت : همه زیرساختهای لازم برای برگزاری انتخابات پیش رو در خوزستان فراهم شده است . 
آمادگی زیرساختها در خوزستان برای برگزاری انتخابات پیش رو
رضا نجاتی امروز در نشست ستاد انتخابات استان افزود : این جلسه با هدف رفع نواقص و مشکلات احتمالی بر اساس تجربیات سال‌های گذشته برگزار شد.
 
وی گفت : با توجه به شرایط آب و هوایی همه تمهیدات در زمینه سیستم‌های سرمایشی، مسائل بهداشتی و مسائل زیرساختی اندیشیده شد و موضوعات در حال پیگیری است تا روند برگزاری انتخابات با سرعت لازم و بدون وقفه در شعب انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان بیان کرد: قرار شد فرمانداران نواقص و مشکلات را با جزئیات اعلام کنند که تا جایی که خبر داریم و گزارش دادند به جز در چند شهرستان که مشکل آنتن دهی شبکه و برق داشتند و قرار شد مخابرات و برق بررسی و رفع نقص نمایند، مشکل خاصی نیست.

وی گفت: امیدوارم شرایطی را فراهم کنیم که در روز ۲۸ خرداد همه مردم عزیزی که قرار است در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند بدون هیچ مشکل و دغدغه‌ای در این انتخابات شرکت داشته باشند.

نجاتی در خصوص آمار احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا‌ها تصریح کرد: در خصوص بررسی صلاحیت داوطلبان شورا‌های شهر در مرحله اول حدود ۹۰ درصد توسط هیات‌های اجرایی تایید صلاحیت شده اند که روند خوبی است. همچنین در مورد داوطلبان شورا‌های روستا‌ها مرحله اول بررسی صلاحیت افراد در حال انجام است و پس از نهایی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.
هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خوزستان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.