stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 358001
  • 03 اردیبهشت 1400 - 14:08
0
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی:

پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر نیازمند یک تحول اساسی است

مرکزی_ نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار بالای استانی و ملی از پیمانکار جدید برای جبران عقب افتادگی های پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) وجود دارد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر علی اکبر کریمی، در بازدیدی به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، معاون توسعه و جمعی از مسولین دانشگاه و با حضور پیمانکار پروژه بیمارستانی حضرت ولیعصر (عج)، بیان کرد: در سال‌های گذشته پیشرفت پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) به‌ شدت کند صورت می‌گرفت، عامل اصلی آن عملکرد پیمانکار قبلی بود.

وی افزود: با انتصاب پیمانکار جدید و مستقر و مشغول شدن این پیمانکار انتظار بالایی از پیمانکار برای جبران عقب افتادگی های پروژه وجود دارد چرا که این مرکز یکی از مهمترین و اصلی ترین مراکز درمانی استان بوده و یکی از بزرگترین و اولویت دار ترین پروژه عمرانی دولت در استان مرکزی است.

کریمی تاکید کرد: اراده استانی و ملی برای پیشبرد پروژه و حل معضلات و چالش‌ها وجود دارد و نیاز است که مخصوصاً در شرایط کرونا با توجه به فصل بهار و تابستان این پروژه با سرعت بسیار بالا پیشرفت کند، همچنین انتظار حداکثر تعامل از سوی پیمانکار وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به قول مسئولان ذیربط در دولت برای تامین اعتبار مورد نیاز و انجام اقدامات اجرایی، فاز اول پروژه در شهریور ماه امسال و در هفته دولت به بهره برداری برسد.

کریمی تصریح کرد: در دیدار با دکتر نوبخت، دستور تامین مالی در اولین تخصیص سالجاری به مبلغ حداقل ۲۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه داده شده است که امیدواریم با شارژ این مبلغ بتوانیم این پروژه را سریع تر به تکمیل و بهره‌برداری برسانیم و این مطالبه به حق مردم استان مرکزی برای داشتن یک بیمارستان مدرن و تجهیزات به روز، محقق شود.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.