stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 35840
  • 25 اسفند 1398 - 12:45
2
هیچ فروشگاهی در کرمانشاه تعطیل نخواهد شد

بازوند: مردم نگران کالاهای اساسی مورد نیاز نباشند/ اصناف همکاری خوبی برای مقابله با کرونا دارند

بازوند: مردم نگران کالاهای اساسی مورد نیاز نباشند/ اصناف همکاری خوبی برای مقابله با کرونا دارند
استاندار کرمانشاه گفت: مردم سرسوزنی در رابطه با تامین کالاهای اساسی مورد نیاز خود نگرانی نداشته باشند، فروشگاه ها تحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهند شد.
قلم | qalamna.ir :

 هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اصناف کرمانشاه همکاری خوبی به منظور مقابله با کرونا دارند، افزود: ما از اصناف و صنوفی که کالاهای عرضه شده توسط آنها ضروری نیست تقاضا کردیم که برای کاهش حضور مردم در خیابان‌ها فعالیت خود را متوقف کنند.

وی با بیان اینکه هنوز هیچ تصمیمی برای تعطیلی برخی از اصناف در کرمانشاه گرفته نشده است، گفت: خوشبختانه تاکنون اصناف در زمینه مقابله با کرونا همکاری خوبی داشتند و بسیاری از آنها روند فعالیت خود را متوقف کردند به همین دلیل از آنان سپاسگزاریم.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه مردم سرسوزنی در رابطه با تامین کالاهای اساسی مورد نیاز خود نگرانی نداشته باشند، گفت: فروشگاه‌های کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در این ایام تحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهند شد.

بازوند افزود: بر اساس بازدیدهای مختلفی که از انبارهای کالاهای اساسی مورد نیاز مردم انجام شده است این انبارها تا چندین ماه آینده نیاز مردم کرمانشاه را تامین می‌کند.

وی عنوان کرد: روند ورود کالاهای اساسی به انبارهای استان نیز به هیچ عنوان متوقف نمی‌شود از این رو هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

دستور داستان برای مقابله با کرونا

صحبت‌های بازوند در رابطه با صنوف در حالی مطرح می‌شود که دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه روز جمعه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از فعالیت صنوفی که در تامین نیاز ضروری مردم نقشی ندارند جلوگیری شود.

محمدحسین صادقی در اطلاعیه خود آورده است: نظر به شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه و باوجود اعلام وضعیت قرمز از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، همچنان ترددهای عادی و عمومی به ویژه در برخی نقاط شهر نظیر مسکن، نوبهار، دولت آباد، الهیه فراوان است، از همین رو لزوم تدابیر ویژه به منظور جلوگیری یا قطع زنجیره انتشار این ویروس ضروری است.

وی تصریح کرد: برگزاری هر گونه جمعه بازار، چهارشنبه بازار و بازارهای عرضه مستقیم کالا ممنوع است و اتاق اصناف استان کرمانشاه باید از فعالیت صنوفی که در تامین نیازهای ضروری و روزمره مردم نقشی ندارند، از تاریخ شنبه ( ۲۴ اسفند ماه ۹۸) لغایت پایان سال جاری جلوگیری کند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه تاکید کرد: در صورت عدم توجه، دایره نظارت بر اماکن عمومی ناجا با دستور قضایی مبادرت به پلمب واحد صنفی خواهد کرد.

صادقی افزود: به همین منظور گشت مشترک اتاق اصناف، پلیس و با حضور یکی از معاونین دادستان با پایش میدانی وضعیت را کنترل خواهند کرد.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون ۱۰۲ نفر در این استان به کرونا مبتلا شده اند که سه نفر از آنان جان خود را از دست دادند.

از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۱۲ هزار ۷۲۹ و نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع ۵۱۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و چهار هزار و ۳۳۹ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.