stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 35914
  • 26 اسفند 1398 - 11:23
2
فرماندار کرمانشاه مطرح کرد:

دهیاران مدیر مقابله با کرونا در روستاها هستند

دهیاران مدیر مقابله با کرونا در روستاها هستند
فرماندار شهرستان کرمانشاه از اقدامات آموزشی و بهداشتی در روستاها و مناطق حاشیه نشین کرمانشاه جهت مقابله با کرونا خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

فض الله رنجبر در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: برای مقابله با ویروس کرونا در روستاها، برای دهیاران ابلاغی صادر شده که آنان مدیر مقابله با این ویروس در روستاها هستند.

فرماندار کرمانشاه افزود: طی هماهنگی با بخشداری ها، با امکانات موجود اقدامات ضدعفونی و گندزدایی سطح روستاها انجام و با همکاری خانه بهداشت موضوعات آموزشی در اکثریت روستاها آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر نصب‌ بنرهای آموزشی در سطح روستاها مبنی بر رعایت موارد بهداشتی و عدم پذیرش مسافر، با همکاری جهادکشاورزی و از طریق سامانه پیامکی، موارد آموزشی بهداشتی بصورت پیامک برای این عزیزان ارسال گردیده.

رنجبر درخصوص اقدامات انجام شده در مناطق حاشیه نشین شهر کرمانشاه گفت: اقدامات ضدعفونی در این مناطق با همکاری بسیج، ارتش و شهرداری با استفاده از خودرو، موتور و نفر درحال انجام است.

فرماندار کرمانشاه در پاسخ به این سوال که آیا در مناطق روستایی ابتلا به ویروس کرونا بوده است یا خیر گفت: شکر خدا وضعیت در مناطق روستایی آرام است و فقط تعداد انگشت شماری مشکوک به ابتلا داشته ایم که آنان نیز از مسافران بوده اند که سریعاً به مراکز درمانی منتقل و محل اسکان آنان ضدعفونی شده است.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.