stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 359362
  • 07 اردیبهشت 1400 - 11:29
1

تمام هدفم دوبنده تیم ملی در المپیک است

قلم | qalamna.ir :
گروه ورزشی: دارنده نشان برنز قهرمانی آسیا می‌گوید: کوچ کردن سرمربی تیم ملی با لهجه لری بسیاری از بار روانی مرا در روز مسابقه می‌کاهد و حس می‌کنم در حال تمرین هستم و از این اتفاق احساس خوبی دارم.مرتضی قیاسی درباره اولین حضور در میدان آسیایی و کسب نشان برنز گفت: پیش از شروع پیکارها و کسب مدال برای من تجربه و سرشاخ شدن با حریفان عنوان‌دار قاره‌کهن در اولویت بود.
 

وی ادامه داد: بسیار خوشحال هستم این کسب تجربه با نشان برنز قهرمانی آسیا همراه شد تا شرمنده کادر فنی و خانواده‌ام نشوم.قیاسی افزود: در سال المپیک همه شرایط اردویی و تفکرات المپیکی است و من نیز تمامِ هدفم پوشیدن دوبنده تیم ملی کشتی در المپیک پیش‌ رو و کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال در این رویداد مهم ورزشی است.
شاید مسیر سختی باشد اما با کمک خداوند، کادر فنی و تلاش‌های خودم، دور از ذهن نخواهد بود.

این کشتی‌گیر دورودی درباره حضور سرمربی لرستانی در کنار تشک گفت: با  غلام‌رضا محمدی و عباس حاج‌کناری ارتباط نزدیکی دارم و کوچ کردن سرمربی تیم ملی با لهجه لری بسیاری از بار روانی مرا در روز مسابقه می‌کاهد و حس می‌کنم در حال تمرین هستم و از این اتفاق احساس خوبی دارم.وی خاطرنشان کرد: اکنون نهمین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی را پشت سر می‌گذرانیم و پیش از ورود به اردو اولین دُز از واکسن کرونا را دریافت کردیم که این اتفاق بسیار باارزش و پیگیری‌های فدراسیون کشتی در این‌باره قابل تقدیر است.

قیاسی درپاسخ به اینکه از عدم اعزام به مسابقات گزینشی المپیک ناراحت نشدی؟ گفت: هر کجا که کادرفنی صلاح بداند کشتی می‌گیرم و کسب سهمیه نیز به‌نام شخص نیست و تقریبا می‌توان باتوجه به حضور تاکوتو اوتوگورو ژاپنی، باجرانگ هندی که هردو عنوان‌دار جهان هستند در کنار نادر رحیم‌اف ازبک مسابقات قهرمانی آسیا در وزن ۶۵ کیلو را یک المپیک زودهنگام حساب کرد.

عضو تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات امیدهای جهان ۲۰۱۸ در پایان یادآور شد: در بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا حضور خانواده و اعضای هیات کشتی استان در فرودگاه و به دنبال آن برنامه‌ریزی مراسم تقدیر از سوی فرید بهرامی رئیس هیات کشتی لرستان موجب انگیزه دوچندان شد و دوست دارم مدال برنز قهرمانی آسیا را به پاس زحمات پدرم به او که تأثیرگذارترین شخصیت زندگی‌ام است، تقدیم کنم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.