stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 360061
  • 08 اردیبهشت 1400 - 15:48
2

چگونه با استفاده از چمن مصنوعی بالکن و تراس خانه را تزئین کنیم؟

قلم | qalamna.ir :
در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه می توانید با استفاده از چمن مصنوعی بالکن و تراس خانه های خود را تزئین کنید و از گذراندن اوقات فراغت در کنار خانواده و دوستان تان لذت ببرید.

چمن مصنوعی تزئینی

چمن مصنوعی تزئینی
چمن های مصنوعی به عنوان جایگزین مناسبی برای چمن طبیعی محسوب می شوند. این محصولات به آبیاری، کود دهی، سمپاشی و هرس کردن های مداوم ندارند و همیشه سرسبز و زیبا به نظر می رسند. از چمن مصنوعی تزئینی در طراحی فضای سبز و تزئین فضاهایی مانند بالکن و تراس در بیشتر آپارتمان ها استفاده می شود. این محصول که بسیار به چمن طبیعی شباهت دارد در زیباسازی فضای بالکن و تراس بسیار موثر است. حتی راه رفتن بر روی این چمن ها دقیقا حس چمن طبیعی را به شما منتقل می کند و الیافی که در تولید آنها استفاده شده بسیار نرم و منعطف است.

تزئین تراس با چمن مصنوعی
افرادی زیادی برای زیباسازی فضای تراس آپارتمان خود از چمن های مصنوعی استفاده می کنند. به ویژه اگر فضای بالکن شما بزرگ و وسیع باشد، یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای سرگرم کردن و ایجاد فضای مطمئن برای بازی بچه ها ایجاد کنید خرید چمن مصنوعی برای بالکن است. بچه ها معمولا دوست دارند در پارک ها و فضاهای سبز شهری بازی کنند و بر روی چمن ها بدوند و گاهی بر روی آن دراز بکشند. اما در این روزها که بیماری کرونا هم شیوع پیدا کرده شاید کار چندان عاقلانه ای نباشد که با بردن بچه به پارک آنها در معرض خطر انتقال این ویروس قرار دهیم. بنابراین برای اینکه بتوانید محیط زیبا و لذت بخشی را برای بازی کردن بچه ها در فضای داخلی خانه ایجاد کنید می توانید کف تراس را با استفاده از چمن مصنوعی پوشش دهید و محیط شادی و سرگرمی خود و خانواده تان را فراهم نمایید.

چمن مصنوعی برای بالکن

سوالات متداول درباره خرید چمن مصنوعی
اگر در گوگل جستجو کنید حتما فروشگاه های زیادی را مشاهده می کنید که انواع محصولات مرتبط با چمن های مصنوعی را برای فروش قرار داده اند. اما اگر از نوع و کیفیت استفاده شده برای تولید این محصول آگاهی کافی نداشته باشید ممکن است در نهایت از خرید خود خشنود نشوید. بنابراین فروشگاه دنیای چمن به عنوان کارشناس فنی در این زمینه به ما مشاوره هایی ارائه می دهد.

چه نوع چمن مصنوعی برای بالکن مناسب است؟
چمن های مصنوعی انواع مختلفی دارند و معمولا بر اساس ارتفاع و نوع کاربری دسته بندی می شوند. اگر قصد خرید چمن مصنوعی برای تراس یا بالکن خانه تان را دارید بهتر است از مدل هایی که ارتفاع متوسط یا کوتاهی دارند استفاده کنید. زیرا تمیز کردن آنها ساده تر بوده و برای بازی کردن بچه هام مناسب تر است.

آیا الیاف چمن به بدن کودکان آسیب نمی رساند؟
الیاف چمن های مصنوعی تولید شده در گروی دنیای چمن از بهترین مواد اولیه تولید شده و کیفیت بسیار بالایی دارند. الیاف استفاده شده در ساخت این محصول از جنس پلی اتیلن بوده که بسیار نرم و منعطف هستند و هیچگونه مشکلی برای بازی کردن کودکان ایجاد نمی کند. ضمن اینکه به دلیل تراکم بالایی که دارند حالت ارتجاعی داشته و خاصیت ضربه گیری دارند. بنابراین اگر کودک شما حین بازی بر روی چمن بیافتد تا حد زیادی از صدمات ناشی از ضربات جلوگیری می شود.

آیا نصب چمن مصنوعی در بالکن کار ساده ای است؟
خوشبختانه تراس یکی از فضاهایی است که می توانید به راحتی خودتان کار نصب چمن مصنوعی در بالکن را انجام دهید و نیازی به نصاب ها ندارید. البته که نیروی متخصص می تواند با سرعت بیشتر و صرف زمان کمتری کار نصب چمن های مصنوعی را در بالکن و تراس برای تان انجام دهد اما خود شما هم می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. فقط کافی است سطح زیرین چمن را کاملا تمیز کرده و یک شیب متوسط برای خروج آب حاصل از شستشو یا بازندگی ایجاد کرده و چهار طرف چمن را با استفاده از چسب دوجزئی چمن مصنوعی یا چند عدد میخ فولادی محکم کنید.

قیمت چمن مصنوعی برای بالکن چقدر است؟
گروه تولیدی حیاط سبز بام سبز با راه اندازی فروشگاه چمن مصنوعی تمام سعی خود را برای ارائه و فروش محصولات خود با قیمت مناسب نموده است. ما محصولات بسیار متنوعی داریم که همه آنها دارای کیفیت بالا و ضمانت نامه هستند. بنابراین اگر قصد خرید چمن مصنوعی برای بالکن یا تراس خانه تان را دارید می توانید از این فروشگاه بصورت آنلاین خریدتان را انجام دهید. محصولات چمن مصنوعی قیمت های متنوعی دارند و بر اساس ارتفاع الیاف و تراکم محاسبه می شوند. به عنوان مثال برای خرید چمن هایی که مناسب تراس و بالکن هستند رنج قیمت از متری ۷۴۰۰۰ تومان تا ۱۶۹۰۰۰ تومان می باشد.

نگهداری و شستشوی چمن های مصنوعی چگونه است؟

شستشوی چمن مصنوعی در بالکن

برای تمیز کردن و شستشوی چمن مصنوعی بالکن و تراس کافی است که ابتدا با استفاده از جاروبرقی آشغال و گرد و غبار را از روی چمن بردارید. بعد با استفاده از آب پرفشار سطح چمن را کاملا شستشو دهید. اگر می خواهید از تمیز شدن کامل چمن ها مطمئن شوید می توانید از کمی شامپو فرش برای این منظور استفاده کنید. دقت کنید که بعد از شستشو باید الیاف چمن را با استفاده از برس مخصوص یا هر برس پلاستیکی که دارای دندانه های نرم باشد برای مرتب کردن الیاف چمن استفاده نمایید.

آیا می توان از میز و صندلی بر روی چمن مصنوعی استفاده کرد؟
اگر قصد تزئین تراس با چمن مصنوعی را دارید نمی توانید فقط این محصول را بر روی کف بالکن نصب کنید و برای اینکه به الیاف آن آسیب وارد نشود وسایلی مانند میز و صندلی را بر روی چمن ها قرار ندهید. برخلاف آنچه که اغلب افراد تصور می کنند قراردادن میزو  صندلی بر روی چمن مصنوعی هیچ مشکلی ایجاد نمی کند و آسیبی به آن وارد نمی شود. الیته نباید پایه میز و صندلی را بر روی چمن مصنوعی بکشید زیرا ممکن است به بافت و الیاف این محصول آسیب برساند. بهعلاوه قرار دادن گلدان های کوچک و بزرگ هم مشکلی برای چمن های مصنوعی ایجاد نمی کند.
منبع : donyayechaman.com
 

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.