stat counter
تاریخ : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 28 September , 2024
  • کد خبر : 360257
  • 09 اردیبهشت 1400 - 11:19
4

جاب آفر چیست

قلم | qalamna.ir :
با ما همراه باشید تا در خصوص جاب آفر کانادا الست گروپ اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.
در حال حاضر یکی از متداولترین شیوه های مهاجرت به کشورهای اروپایی « ویزای کار» است.
همه ساله تعداد بسیاری از تمام دنیا جهت بدست آوردن شغلی با سوددهی بالا و همچنین زندگی به کشورهای مرفه عازم قاره سبز می گردند.
 به این ترتیب یکی از شیوه های اخذ ویزای کاری دارا بودن « جاب آفر» است.
 
جاب آفر چیست
بطور کلی فرش قرمز کمپانی های اروپایی جهت افراد حرفه ای را « جاب آفر» می گویند.
جاب آفر را بایستی به عنوان یکی از مناسب ترین شیوه های اخذ اقامت اروپا به روش کار معرفی کرد.
یا به عبارتی میتوان گفت که جاب آفر به معنای « پیشنهاد شغلی» است. در این روش شرکت خارجی به شخص تقاضا کننده، تقاضای رسمی و قانونی کار ارسال می نماید. در مجموع باید متذکر شد که از طریق جاب آفر فرد میتواند راحت تر و همچنین سریع تر نسبت به سایر روش های دیگر اقامت کشورهای اروپایی را کسب نماید. البته جهت دستیابی به جاب آفر بایستی منتظر تماس باشید. در واقع پروسه اخذ جاب آفر از سوی شخص تقاضا کننده آغاز می گردد. شخص متقاضی بایستی سایت های مربوط با فرصت های شغلی را بصورت پی در پی بررسی نمایند. مجال های شغلی پیوسته که شرایط اخذ آن را داراست، معین کند و همچنین رزومه ی کاری خود را جهت شرکت مرتبط ارسال نماید. لازم است بدانید که شرکت ها به شکل منظم مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند و اگر شخص تقاضا کننده از شرایط مطلوب و ایده آلی برخوردار بود، میتواند « جاب آفر» را اخذ نماید.
در ادامه جاب آفر چیست بایستی متذکر شویم که پروسه اخذ جاب آفر به علت سخت گیری های بسیار کشورهای امریکایی و همچنین اروپایی زمان بر است. برمبنای ضوابط اتحادیه اروپا، کارتل های اروپایی بایستی در دریافت نیروی انسانی از کادر انسانی اتحادیه اروپا بهره مند شوند. مطابق این ضوابط و قوانین هر کمپانی که مایل است نیروی انسانی را جذب نماید بایستی در گام نخست آگهی استخدام را تا مدت شش ماه در کشور نخست انتشار نماید. اگر در مدت ذکر شده نیروی انسانی مجرب و متبحری پیدا نگردد، شرکت اروپایی باید آگهی استخدام خود را به زمان شش ماه در تمام اتحادیه اروپا پخش نماید. به این ترتیب اگر در این مدت مجدداً نیروی کاری ایده آلی پیدا نشد، احتمال دریافت نیروی کار از خارج از اتحادیه اروپا مهیا می گردد. شرکت مهاجرتی الست گروپ اطلاعات کاملی را در اختیار افرادی که مایلند از طریق جاب آفر به کشورهای اروپایی مهاجرت نمایند قرار می دهد.   

درصد احتمال اخذ جاب آفر
به طور معمول اشخاص با شنیدن پروسه سخت اخذ جاب آفر از مهاجرت به کشورهای اروپایی مایوس می شوند. برهمین اساس با توجه به ضوابط استوار و پا بر جای اروپا احتمال اخذ ویزا به روش جاب آفر بسیار اندک بوده است اما بایستی متذکر شویم که نسبت به شیوه های متعدد دارای مزیت های متعددی است. اشخاصی که موفق به دریافت جاب آفر شده اند خیلی سریع می توانند از مزیت های زندگی در کشورهای اروپایی و همچنین حقوق شهروندی استفاده نمایند.
شما با مراجعه به شرکت مهاجرتی الست گروپ میتوانید اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص جاب آفر کسب نماید.

شرایط مورد نیاز جاب آفر
در ادامه جاب آفر چیست بایستی در خصوص شرایط ضروری آن نیز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. شرایط جاب آفر عبارتند از:
§       به مدت سه سال پیش از درخواست، فرد باید دارای سوابق کاری یکساله  به صورت تمام وقت و یا پاره وقت باشد.
§       تجربیات کاری خود را در کشور کانادا و تحت نظر ماخذ ذی صلاح بدست آورده باشد.
§       جهت تمامی مهارت های زبانی مانند نوشتن و فهم شنیداری، خواندن و همچنین گفتار به منظور قدرت هماهنگ با حرفه ی کاری خود کسب کرده باشید.
§       مسلماً بخواهید که بیرون از استان « کِبِک» زندگی نماید.
§       تجربه های شغلی از خود اشتغالی را بطور کامل کسب کرده باشید و یا هر نوع سوابق کاری که بطور همزمان با تحصیل بصورت تمام وقت کسب کرده اید نظیر قرارداد کار به شکل همزمان با یادگیری در این قسمت پذیرفته نمی گردد.
بایستی متذکر شویم که اقدام توسط طرح ورود فوری جهت استان کبک مقدور نبوده است. بلکه استان فوق، اشخاص مجرب و با تجربه مطمح خود را همواره تعیین می نماید.

جاب آفر در کانادا
همانطور که مستحضر هستید هر تبعه خارجی جهت کار در کشور اروپایی کانادا متعهد به work permit و یا اخذ ویزا است. اشخاصی که تجربه کاری در این کشور را ندارند، براساس مشاغل ضروری در کانادا، قادرند به دو شیوه جاب آفر و همچنین اسکیل ورکر اقدام نمایند. بطور کلی یکی از مناسبترین و بهترین شیوه ها جهت مهاجران کشورمان در شرایط کنونی براساس نرخ ارزی و همچنین سرسخت بودن جامعه جهانی« جاب آفر» است. در ادامه مقاله جاب آفر چیست بایستی در مورد فواید اخذ جاب آفر در کانادا علاوه بر آسانی در دریافت ویزای کاری و همچنین اقامت همیشگی، هماهنگی آن با شرایط افراد متقاضی به خصوص نیروی انسانی ایرانی را مشمول می گردد. همانطور که توضیح دادیم جاب آفر به مفهوم اخذ اعلام شغلی از سوی کارفرمایان کانادایی است. اشخاص با تبعیت از فاکتورهای همچون مدرک تحصیلی ( یا فنی معتبر)،سن و همچنین سوابق شغلی مربوط با یکی از کسب و کارهای مورد نیاز در کشور کانادا و همچنین در اختیار داشتن مدرک زبان انگلیسی(آیلتس)، با ثابت کردن قابلیت خود به شخص کارفرما در این مورد سعی می نمایند.

مزیت های دریافت جاب آفر (کانادا)
همانطور که بیان کردیم لازمه اخذ جاب آفر برخورداری تجارب کافی و همچنین تخصص در کسب و کارهای ضروری در کانادا است و ثابت کردن هر چه بیشتر شایستگی و در خور فرد به کارفرما و آنگاه وزارت کار کشور فوق است. از اصلی ترین مزیت های اخذ جاب آفر میتوان به:
۱)    تسریع و همچنین سهولت در روال دریافت ویزای کاری در کشور کانادا
۲)    برخورداری از دریافت اقامت همیشگی شهروندی در این کشور اروپایی به مدت سه سال
۳)    برخورداری از کلیه حقوق شهروندی به جزء پاسپورت و یا حق رأی
۴)    فرصت دریافت پاسپورت و همچنین شهروندی در کشور کانادا به مدت پنج تا شش سال
۵)    برخورداری از دریافت ویزای همراه جهت فرزندان رده سنی کمتر از هجده سال و همچنین همسر
۶)    عدم نیاز به تمکن مالی برعکس دیگر شیوه های مهاجرتی
شرکت مهاجرتی الست گروپ به تمامی متقاضیان در خصوص جاب آفر چیست متذکر می شوند که:
مدرک تحصیلی، سن، تاییدیه فنی معتبر و همچنین سوابق کاری مربوط به یکی از کسب و کارهای فنی و تخصصی ضروری در کشور کانادا به همراه مدرک زبان انگلیسی از موارد مهمی هستند که شخص متقاضی در فرم رزومه ی طبق ضوابط کشور فوق میتواند « جاب افر» و در پی آن ویزای کاری این کشور را در پی داشته باشد.

نتیجه گیری
همانطور که بیان کردیم اخذ جاب آفر جهت مهاجرت به کشورهای اروپایی سخت و در عین حال به زمان بیشتری نیاز دارد، اما شخص متقاضی با وصول جاب آفر میتواند از فواید اساسی و مهم نظیر شرایط اجتماعی مطلوب و همچنین حقوق مناسب استفاده نماید.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.