stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 36393
  • 29 اسفند 1398 - 13:33
1

پذیریش مسافر نوروزی در کرمانشاه ممنوع است

پذیریش مسافر نوروزی در کرمانشاه ممنوع است
سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا گفت:در بازه زمانی فعلی و ایام نوروز هیچگونه مسافری را پذیرش نخواهیم کرد، کلیه امکانات اقامتی دستگاه‌های دولتی تعطیل شده است.
قلم | qalamna.ir :

مسعود بهرام نژاد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تمامی مدیران در ایام تعطیل در محل کار حضور خواهند داشت و دستگاه های اجرایی نیز به عنوان پشتیبان کادر بهداشتی درمانی استان از همه ظرفیت ها استفاده خواهند نمود. 

وی افزود: از مردم شریف و فهیم استان تقاضا داریم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی، در انجام اقدامات پیشگیرانه نیز مشارکت جدی و موثری داشته باشند تا با همراهی زنجیره انتقال کرونا را قطع کنیم. 

سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا از انجام طرح جدید در مبادی ورودی شهرها خبر داد و خاطرنشان ساخت: این طرح به صورت مستمر و مداوم نظارت و بازبینی شود و کادر درمانی ارتش و هلال احمر نیز ضمن انجام تست‌های غربالگری، محدودیت‌های جدید را برای تردد مسافرین اعمال خواهند کرد.

بهرام نژاد تصریح کرد: از امروز برای مسافرین قبل از رسیدن به پلیس راه‌ها نیز محدودیت ایجاد می شود و ورودی های شهر به نقاط مرزی با استانهای همجوار خواهد رفت و طرح زوج و فرد تردد خودروها نیز در کلیه شهرهای استان انجام می شود.

این مقام مسئول در ستاد استانی ادامه داد: با اینکه مردم کرمانشاه همیشه مهمان نوازی را به عنوان یک صفت و خصلت در وجود خودشان دارند؛ اما در بازه زمانی فعلی و ایام نوروز هیچگونه مسافری را پذیرش نخواهیم کرد و کلیه امکانات اقامتی دستگاه‌های دولتی نیز تعطیل شده است.

وی گفت: کمیته نظارت بر اجرای مصوبات و عملکرد دستگاه‌های اجرایی فعالیت کلیه نهادها را برای خدمتگزاری به مردم و حفظ سلامت عمومی ارزیابی خواهد کرد. 

بهرام نژاد به تلاش های پزشکان و پرستاران در مقابله با این بیماری اشاره و بیان کرد: در نوروز همه مردم در کنار زحمتکشان بی ادعا، ایثارگران پرتلاش و جهادگران حوزه بهداشت و درمان خواهند بود و با امید به شکست کرونا در لحظه سال تحویل همه همدل و همراه خواهیم شد و از خانواده های کادر بهداشت و درمان استان به لحاظ پشتیبانی از عزیزان خود برای خدمت به بیماران و سایر مردم صمیمانه سپاسگزارم.  

مدیرکل حوزه استانداری کرمانشاه در خاتمه بیان داشت: عبور از بحران کرونا فقط با مشارکت مردم امکان پذیر است؛ بر همین اساس نقشه راه کنترل و مبارزه با کرونا و وظایف همه دستگاه های اجرایی مشخص  شده؛ اما ضمانت اجرای همه طرح ها مشارکت مردم است.   

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.