stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 365227
  • 26 اردیبهشت 1400 - 15:34
2

حفاری خط ۴ مترو مشهد با حضور رئیس مجلس کلید می‌خورد

حفاری خط ۴ مترو مشهد با حضور رئیس مجلس کلید می‌خورد
خراسان رضوی- عملیات حفاری خط ۴ قطار شهری مشهد در ادامه پروژه توسعه حمل و نقل ریلی مشهد آغاز می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد گفت: عملیات حفاری تونل خط چهارقطار شهری پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت از دو جبهه مهر مادر واقع در خواجه ربیع و حر واقع در شهرک شهید رجایی طی مراسمی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

وی افزود: علیرغم وضعیت موجود اقتصادی کشور خوشبختانه اکنون کارگاه‌های عمرانی سه خط دو، سه و چهار قطار شهری مشهد فعال هستند.

معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده فعالیت‌ها برای آغاز حفاری تونل خط چهار با ایجاد شفت ورودی و انتقال دستگاه حفار به محل حفاری در انتهای مهر مادر انجام شده است.

کاظمی بیان کرد: مهمترین موضوع برای آغاز حفاری تونل خط چهار برق رسانی به دستگاه حفار بود که این کار انجام شده و در کنار آن سگمنت‌های مورد نیاز نیز برای مرحله اول سگمنت‌گذاری تونل تولید شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به فراهم شدن مقدمات کار، حفاری تونل خط چهار قطار شهری مشهد از دو جبهه انتهای مهرمادر واقع در خواجه ربیع به صورت مکانیزه و با دستگاه حفار و همچنین حر واقع در شهرک شهید رجایی به صورت NATM(توسط نیروی انسانی) پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد تاکید کرد: خط چهار قطار شهری به طول ۱۷.۵ کیلومتر با ۱۵ ایستگاه از انتهای مهر مادر تا شهرک شهید رجایی راه اندازی و در میدان شهدا به خطوط سه و دو متصل می‌شود.

هشتگ: , , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.