stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 366023
  • 28 اردیبهشت 1400 - 19:11
2

گرین وب، عضو هیئت موسس صندوق توسعه فناوری‌های نوظهور دیجیتال

گرین وب، عضو هیئت موسس صندوق توسعه فناوری‌های نوظهور دیجیتال
خراسان رضوی- هلدینگ گرین وب، مجوز صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی توسعه فناوری‌های نوظهور دیجیتال را کسب کرد.
قلم | qalamna.ir :

مهندس مهدی محمدی مدیرعامل هلدینگ گرین وب، ضمن اعلام این خبر افزود: صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی توسعه فناوری‌های نوظهور دیجیتال با هدف توسعه کسب و کارهای دانش بنیان و مبتنی بر فناوری در حوزه اقتصاد دیجیتال و ارائه تامین مالی در راستای حمایت از اقتصاد دانش بنیان و صاحبان ایده با تاکید بر حوزه‌های نوظهور، دانش بنیان و فناورمحور و سوق دادن اقتصاد سنتی به سمت اقتصاد دانش بنیان راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: این صندوق برنامه دارد تا با تبدیل شدن به نهاد پیشرو در ارائه خدمات مالی متنوع به منظور توسعه فناوری‌ها و کسب و کارهای حوزه اقتصاد دیجیتال با تکیه بر توانمندیهای زیست بوم فناوری و نوآوری کشور و سرمایه انسانی دانشی ارائه کند.

محمدی اظهار کرد: ما در هلدینگ دانش بنیان گرین وب بر روی راهکارهای تحول دیجیتال در کسب و کار و ورود کسب و کارهای سنتی به دنیای دیجیتال تمرکز کرده‌ایم و در تلاشیم تا با تغییرات به واسطه فناوری اطلاعات، نتایجی بزرگ را رقم بزنیم و همچنین به کمک فناوری اطلاعات سهم اقتصاد دیجیتال را در تولید ناخالص ملی افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: این صندوق با هدف توسعه کسب و کارهای دانش بنیان و مبتنی بر فناوری در حوزه اقتصاد دیجیتال و کمک به توسعه آن‌ها راه‌اندازی می‌شود که این مهم با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیانی چون گرین وب میسر خواهد شد.

هشتگ: , , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.