stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 29 May , 2024
  • کد خبر : 366383
  • 29 اردیبهشت 1400 - 21:23
0

وزش باد شدید در خراسان رضوی تداوم دارد

وزش باد شدید در خراسان رضوی تداوم دارد
خراسان رضوی- کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد به نسبت شدید تا شدید که از چند روز گذشته این استان را فرا گرفته است تا ابتدای هفته آینده ادامه دارد.
قلم | qalamna.ir :

زهرا آهنگرزاده، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین سرعت وزش باد در سبزوار با ۸۶ کیلومتر در ساعت و پس از آن در بردسکن با ۶۱ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

وی اضافه کرد: طی چند روز پیش رو به ویژه در مناطق باد خیز خراسان رضوی شامل جنوب و جنوب شرقی استان وزش باد لحظه ای همراه با گرد و خاک رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: عصر چهارشنبه و امشب بارشهای پراکنده و رگباری در مناطق شمالی و ارتفاعات مرکزی غرب استان پیش بینی شده است.

آهنگرزاده با اشاره به این که روز گذشته میانگین دمای هوا در خراسان رضوی به بالاترین حد خود و تا ۴۰ درجه رسید افزود: در نیمی از مناطق استان بیشینه دمای هوا بیشتر از ۳۵ درجه گزارش شده است که امروز چند درجه کاهش می یابد.

وی بیشینه دمای هوای دیروز مشهد را ۳۶ درجه سلسیوس عنوان کرد و ادامه داد: بیشینه دمای هوای مشهد امروز چهارشنبه ۳۳ درجه پیش بینی شده است که در روزهای آینده تغییر محسوسی ندارد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: فریمان با کمینه دمای هوای  ۱۰ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۰ درجه به ترتیب خنک ترین و گرم‌ترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند

هشتگ: , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.