stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 36714
  • 06 فروردین 1399 - 12:50
3
معاون بهزیستی استان کرمانشاه:

به کارگیری مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه در کارگاه‌های تولید ماسک

به کارگیری مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه در کارگاه‌های تولید ماسک
معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان کرمانشاه از به کارگیری مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه در کارگاه‌های تولید ماسک خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

زهره شریفی در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با اداره کل صمت استان به عنوان تنها متصدی صدور مجوز تهیه ماسک و سایر اقلام بهداشتی، اقدامات لازم توسط بهزیستی استان جهت شناسایی یکی از مجهزترین کارگاه‌های تولید ماسک و به کارگیری مددجویان تحت پوشش این اداره کل صورت گرفته است.

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به فراهم بودن شرایط مناسب برای حضور مددجویان در این کارگاه گفت: قرار داشتن کارگاه مذکور در محیط شهرک صنعتی (خارج شهر و قرنطیه بودن مرکز)، مجهز بودن آن، داشتن مجوز های لازم بهداشتی از سازمان غذا و دارو، داشتن سرویس رفت و برگشت، رعایت نمودن موارد پیشگیرانه از بیماری و موارد بهداشتی، برخورداری از حقوق ماهیانه مناسب و … ، از مزایای این کارگاه جهت حضور مددجویان می‌باشد.

وی افزود: با توجه به اختصاص یارانه از سوی دولت به منظور تهیه مواد اولیه، لذا ماسک های تولید شده علاوه بر کیفیت بالا با نازلترین قیمت (حداقل هر عدد ۴۵۰ تومان و حداکثر ۱۰۰۰ تومان) به هم استانی‌های عزیز ارائه می‌گردد.

شریفی از توسعه کارگاه مذکور خبر داد و بیان کرد: با همکاری بهزیستی شهرستان کرمانشاه و موسسات خیریه استان درصدد فراهم نمودن شرایط اشتغال تعداد بیشتری از مددجویان بهزیستی در این کارگاه هستیم که ان‌شاءلله این امر به زودی محقق می‌گردد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.