stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 367597
  • 03 خرداد 1400 - 12:53
1

کشتی ایران در المپیک خواهد درخشید

قلم | qalamna.ir :
گروه ورزشی: ریس کمیته ملی المپیک با بیان این که اطمینان دارد کشتی بازهم در بازیهای المپیک خواهد درخشید گفت: ورزش ایران در مردادماه کام مردم را شیرین خواهد کرد.سیدرضا صالحی امیری در جریان بازدید نوبخت از اردوی تیم های ملی کشتی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر که نماد مقاومت و غرور ملی برای ایرانیان است را تبریک می گویم.
 

وی ادامه داد: حضور نوبخت به دعوت فدراسیون کشتی بود تا وی در فرآیند تحولات کشتی قرار بگیرد. دبیر از جنس کشتی است و با تمام زوایای آن آشناست، او مدیر توانایی است تا کشتی همچنان پرچمدار باشد.صالحی امیری با بیان اینکه کشتی امید ما در المپیک است، تصریح کرد: حمایت از کشتی همراه با درخشش در توکیو است و باید دولت و اسپانسرها نیز به کمک کشتی بیایند.

وی با بیان اینکه کمک به کشتی از طریق ۴ منبع انجام شده، تصریح کرد: کمیته ملی المپیک یکی از این منابع است و یکی هم وزارت ورزش است، نوبخت هم تعهد ٣٠ میلیارد تومانی داده است، اسپانسرها هم منبع چهارم هستند.
صالحی امیری ادامه داد: جمع بندی این بود که نظام، دولت، کمیته و وزارت پشتوانه کشتی برای درخشش در جهان و المپیک هستند. باور دارم کشتی مانند سایر ادوار خواهد درخشید.

وی گفت: دبیر روزی را پیش بینی می کند که کشتی ۸ مدال را خواهد آورد و باید آن روز را جشن بگیریم.صالحی امیری با بیان اینکه نوع نگاه ما معامله گرانه نیست، افزود: وظیفه ما حمایت و وظیفه فدراسیون تلاش است. نه کمیته و وزارت و دولت هیچ پیش شرطی برای حمایت ندارند. هر نتیجه ای حاصل شود برای ما ارزشمند است.
صالحی تصریح کرد: همه فدراسیون ها در اردوی داخلی و خارجی هستند. کشتی را امروز جداگانه دیدیم و ۱۴ رئیس فدراسیون هم جلسه مشترک با نوبخت برای حل مشکلات دارند. باور دارم ورزش مرداد ماه کام ملت را شیرین خواهد کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.