stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 36779
  • 06 فروردین 1399 - 20:09
0
استاندار كرمانشاه:

افتتاح نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا توسط ارتش/ ۳۲۰ تخت برای دوران نقاهت بیماران در کرمانشاه آماده شده است

افتتاح نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا توسط ارتش/ ۳۲۰ تخت برای دوران نقاهت بیماران در کرمانشاه آماده شده است
استاندار كرمانشاه گفت: با توجه به شرايط موجود و افزایش ترددهای غیرضروری در كرمانشاه، از مردم تقاضا و خواهش دارم كه در خانه های خود بمانند.
قلم | qalamna.ir :

پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ مهندس هوشنگ بازوند در بازدید از نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا که توسط ارتش ایجاد شده، اظهار داشت: متاسفانه در شهر کرمانشاه مشاهده می شود که ترددها زیاد و خیابان ها شلوغ است؛ بر این اساس از مردم کرمانشاه تقاضا و خواهش دارم که به خاطر جان خود و عزیزان خود در خانه بمانند و ۱۵ روز از خانه بیرون نیایند، چون ممکن است به پیک شیوع جدید بیماری برسیم.

وی با اشاره به همکاری مطلوب ارتش و دانشگاه علوم پزشکی در ایجاد این نقاهتگاه، افزود: راه اندازی این نقاهتگاه بر اساس نقشه راه دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله و کنترل بیماری کرونا است که در ستاد مبارزه با کرونا استان مصوب شده بود.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: روز گذشته نیز نقاهتگاه دیگری توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجهز و آماده شد و امروز هم این نقاهتگاه توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شد که شایسته است از نیروهای مسلح که در همه شرایط و بحران ها حامی مردم هستند، تقدیر و تشکر کنیم.

وی همچنین با تشکر از مدیریت و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی، پزشکان و پرستاران گفت: این نقاهتگاه که امروز راه اندازی شد ویژه بانوان است و امیدواریم هرگز مورد استفاده قرار نگیرد.

شایان ذکر است این نقاهتگاه ۱۲۰ تختخوابی توسط ارتش جمهوری اسلامی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در جنب بیمارستان فارابی راه اندازی شده است.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.