stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 368385
  • 05 خرداد 1400 - 16:18
0
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مرکزی:

آزمون مجازی دهمین طرح قرآنی رمضان بهار قرآن برگزار شد

آزمون مجازی دهمین طرح قرآنی رمضان بهار قرآن برگزار شد
مرکزی_ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک گفت: آزمون مجازی دهمین طرح قرآنی رمضان بهار قرآن (ترجمه و تفسیر سوره مبارکه لقمان) در واحد اراک برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام والمسلمین دکتر مهدی همتی در گفتگو با خبرنگار قلم در اراک، گفت: دهمین دوره طرح فرهنگی قرآنی رمضان بهار قرآن با عنوان کارگاه آموزشی تفسیر سوره مبارکه لقمان به همت کانون قرآن و عترت در ایام ماه مبارک رمضان با حضور استادان و کارکنان ودانشجویان دانشگاه به صورت مجازی برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی بیان کرد : این کارگاه آموزشی با هدف ارتقاء معرفت دینی و ترویج و توسعه معارف قرآنی کارکنان ،استادان و دانشجویان دانشگاه در حوزه قرآن به ویژه آشنایی با ترجمه و تفسیر کلام نورانی وحی و بهره مندی از معارف حیات بخش قرآن کریم در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی گفت: در این دوره تعداد ۱۲۰ نفراز کارکنان ، استادان و دانشجویان ثبت نام کردند و آزمون این دوره نیز به صورت مجازی در تاریخ ۴خردادماه در سایت واحد الکترونیکی واحد اراک بارگذاری شد و شرکت کنندگان در آزمون در مدت ۴۰ دقیقه به سوالات پاسخ دادند.

همتی در پایان اظهار کرد: اساتید و کارکنانی که موفق شوند ۶۰% نمره آزمون را کسب نمایند از ۳۲ ساعت مزایای کارگاه آموزشی بهره مند خواهند شد و به نفرات برتر نیز در بخش اساتید ، کارکنان و دانشجویان جوایز ارزنده اهداء خواهد شد .

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.