stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 36856
  • 07 فروردین 1399 - 11:43
1
رییس مرکز مدیریت راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان عنوان کرد:

کاهش ۶۰ درصدی تردد خودرو در جاده‌های همدان

کاهش ۶۰ درصدی تردد خودرو در جاده‌های همدان
رییس مرکز مدیریت راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: از یکم فروردین تاکنون، نزدیک به ۸۷۱ هزار خودروی سبک و سنگین در جاده‌های استان تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد کاهش دارد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان؛ سعید کریمی با بیان این کهاز یکم فروردین تاکنون، نزدیک به ۸۷۱ هزار خودروی سبک و سنگین در جاده‌های استان تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد کاهش دارد، عنوان کرد: این آمار نشان می دهد که پویش «در خانه بمانیم» تاثیر گذار بوده و مشارکت مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس جدید کرونا موجب کاهش سفرهای نوروزی شده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با تاکید بر این که این تعداد تردد در حالی از یکم تا پایان روز چهارم فروردین ماه ثبت شد که در مدت مشابه سال گذشته ۲ میلیون و ۱۷۰ هزار تردد در این محورها ثبت شده بود، تصریح کرد: نرخ تردد روز چهارم فروردین ماه نیز نسبت به میزان متوسط روزانه سال گذشته، ۶۴ درصد کاهش داشته است.

وی با تاکید بر این که نرخ تردد روزانه سال ۱۳۹۸ به طور متوسط ۵۶۲ هزار تردد بود، گفت: از ابتدای نوروز، محور سه راهی بهار – همدان به طور متوسط با روزانه ۲۶ هزار تردد بیشترین آمار تردد را در بین محورهای جاده‌ای استان داشته است.

این مسئولبا اشاره به اینکه ۱۲ درصد از ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین است، یاداور شد: در این مدت سرعت متوسط تردد خودروها در محورهای استان همدان، ۸۰ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با تاکید بر این که  ۱۷ درصد از کل تردد در محورهای همدان، همراه با تخلفات سه‌گانه رانندگی، از جمله سرعت، سبقت و فاصله غیر مجاز بوده است، بیان کرد:  ۲۳ دوربین نظارت تصویری و ۴۸ دوربین ثبت تخلف دارای کد پلیس در سطح محورهای جاده‌ای همدان فعال هستند.​

 

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.