stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 36883
  • 07 فروردین 1399 - 18:56
0
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه:

برخورد با محتکران و گرانفروشان اولویت کار پلیس در سال جدید است

برخورد با محتکران و گرانفروشان اولویت کار پلیس در سال جدید است
فرمانده انتظامی استان گفت: برخورد با محتکران و گرانفروشان اولویت کار پلیس در سال جدید و تا زمان کنترل و مهار کامل بیماری کرونا خواهد بود.
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری پلیس، سردار “علی اکبر جاویدان” پنجشنبه در جلسه قرارگاه بهداشت و درمان امام رضا (ع) ستاد انتظامی استان که در سالن جلسات دفتر فرماندهی برگزار شد، اظهار داشت: تلاش برای کاهش شیوع کرونا و مهار کامل آن در حال حاضر اولویت کاری همه دستگاه و نیروهای مسلح به شمار می رود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در حال حاضر همه تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا به منزله قانون است که باید رعایت و اجرایی شود و پلیس نیز بر حسب وظایفی که برعهده دارد آماده اجرای آنهاست.

وی گفت: نیروی انتظامی استان کرمانشاه از همان ابتدای ورود بیماری کرونا به این دیار وارد میدان شده و علاوه بر دستگیری تعداد زیادی افراد محتکر و گرانفروش و کشف اقلام بهداشتی و ضدعفونی مورد نیاز مردم، نسبت به گندزدایی معابر شهری نیز اقدام کرد.

سردار جاویدان در بخش دیگری از سخنانش ارتقاء تامین امنیت جامعه را از دیگر اولویت های پلیس برشمرد و افزود: این موضوع همواره مد نظر کارکنان انتظامی بوده و برای تحقق آن تمام تلاش خود را به کار گرفته اند.

وی یادآوری کرد: نیروی انتظامی مقتدرانه از امنیت شهر و جامعه در برابر همه تهدیدات داخلی و خارجی ایستادگی کرده و اجازه عرض اندام و خودنمایی نمی دهد.

مقام ارشد انتظامی استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: سیاست مقابله مقتدرانه با مجرمان امسال نیز در استان کرمانشاه اجرایی خواهد شد و به طور یقین آنها شرایط امنی در این دیار نخواهند داشت.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.