stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 36899
  • 07 فروردین 1399 - 19:52
2
شهردار همدان خبر داد:

پارک های شهر همدان تعطیل شد

پارک های شهر همدان تعطیل شد
شهردار همدان با تاکید بر این که براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا تمامی پارک های سطح شهر همدان از هشتم تا 20 فرودین ماه تعطیل است، مطرح کرد: در روز دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته خواهد شد و مانع تجمع های مردم خواهیم بود.
قلم | qalamna.ir :

عباس صوفی در گفت و گو با خبرنگار قلم با بیان این که از امروز به صورت رسمی تمامی پارک های سطح شهر همدان تعطیل و تردد در تمامی پارک ها ممنوع است، عنوان کرد: این تصمیم در راستای درخواست ستاد مقابله با کرونا است بدین سان از صبحِ روز هشتم فروردین ماه تا ۲۰ فرودین ماه تمامی پارک های سطح شهر همدان تعطیل است.

شهردار همدان با تاکید بر این که مراکز بازی موجود در پارک های سطح همدان نیز طی این ابلاغ بایستی تعطیل باشند، تصریح کرد: در این زمینه که مطابق تصمیمات ستاد مقابله با کرونا پیش خواهیم رفت بدین ترتیب اگر طی تصمیمات اخذ شده، مقرر شود که تعطیلی ها ادامه یابد، تعطیلی پارک های سطح شهر همدان را تمدید خواهیم کرد.

صوفی با اشاره به این موضوع ادامه داد: حوزه معاونت خدمات شهری همدان با نصب بنرهایی این موضوع را به اطلاع تمامی شهروندان همدانی خواهد رساند.

وی در پاسخ به وضعیت پارک ها و سطح شهر همدان در تعطیلی سیزده بدر نیز بیان کرد: در روز دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته خواهد شد و مانع تجمع های مردم خواهیم بود و از تمامی تجمعات و ترددها در شهر همدان جلوگیری می شود.

شهردار همدان در بخش پایانی این گفت و گو خاطر نشان کرد: این تصمیم در راستای حفظ سلامت و جان شهروندان است چرا که افرادی که نکات حفاظتی مربوط به بحث کرونا را رعایت نکنند، علاوه بر خود، جان دیگران را نیز به خطر می اندازند بدین سان در تمامی تصمیمات مربوط به مقابله با کرونا نیازمند همکاری شهروندان هستیم.

 

هشتگ: , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.