stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
  • کد خبر : 370930
  • 14 خرداد 1400 - 22:15
1
سردار غیاثی راد:

انتخابات پیش رو فتح خرمشهر دیگری است

انتخابات پیش رو فتح خرمشهر دیگری است
مرکزی_ سردار دکتر داود غیاثی راد درمراسم یادواره شهدای منطقه سولقان بابیان اینکه عزت واقتدارامروزرامرهون ایثارگری رزمندگان درحماسه فتح هایی چون فتح خرمشهرهستیم تصریح کرد:همانگونه که مقام معظم رهبری هم تاکید کرده اند انقلاب اسلامی فتح خرمشهرها درپیش دارد که یکی ازهمین خرمشهرها که مردم عزیز بایدحماسه بیافریند انتخابات عظیم پیش رواست.
قلم | qalamna.ir :

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال کشور افزود:حماسه جدیدی که ملت ایران درپیچ تاریخی وسرنوشت ساز انقلاب باید بیافریند وفتح خرمشهردیگری را رقم بزنند انتخابات ۲۸ خردادماه است که ملت عزیز حتما با مشارکت حداکثری حماسه خرمشهر دیگری رادرقم خواهند زد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: پیام وسفارش امام راحل عظیم الشان و مقام عظمای ولایت حضور پرصلابت و دشمن شکن و انداختن رای ها به صندوق و تضمین امنیت و اقتدار ایران است.

وی بابیان اینکه رزمندگان اسلام و مدافعان حرم به وظیفه ذاتی خود در دفاع از اسلام و انقلاب به شایستگی عمل کردند و حالا نوبت ما است، تاکید کرد: براساس فتاوای امام راحل و مقام معظم رهبری رای دادن واجب و بلکه واجبتر از واجبات است و موجب حفظ اسلام و نظام اسلامی می شود.

معاون سابق روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس یکی از منافذ نفوذ دشمن را عرصه های فرهنگی دانست و تاکید کرد: بزرگترین ضربه ای که ممکن است برکشور،دملت و انقلاب وارد شود از عرصه فرهنگ است و برگزاری اینگونه یادواره ها خود سدی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است.

درادامه مراسم پس ازمراثی و مدیحه سرایی مداح اهل بیت نصراللهی و خاطره گویی از خانواده ۸ شهید دوران دفاع سولقان که در مناطق مختلف و در ایام خردادماه و عملیات بیت المقدس به شهادت رسیده اند، لوح سپاس اداره ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح و دبیر شورای امور رزمندگان به برادران شهدا اهدادشد.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.