stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 37098
  • 09 فروردین 1399 - 11:28
0
فرماندار سرپل ذهاب:

اقدامات مقابله ای و پیشگیرانه با اهتمام بیشتری دنبال می شود

اقدامات مقابله ای و پیشگیرانه با اهتمام بیشتری دنبال می شود
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: اقدامات مقابله ای و پیشگیرانه با اهتمام بیشتری در شهرستان دنبال می شود و تلاش مسئولین، دستگاههای خدمات رسان و مشارکت مردم نقش مهمی در مقابله با شیوع بیماری کرونا دارد.
قلم | qalamna.ir :

محبت جمالی نیا در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: بر اساس تصمیمات ملی ستاد مبارزه با بیماری کرونا، جهت تعطیلی بازار در مقابله با شیوع بیماری کرونا توسط تمام مسئولین ادارات و نهادهای مربوطه اطلاع رسانی کامل صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب افزود: تعطیلی بسیاری از صنوف پیش از این تصمیم در شهرستان اتفاق افتاده بود و امروز نیز به شکلی منسجم تر تمام واحد‌های صنفی عرضه کننده اجناس و اقلام غیر ضرور بخصوص مراکز تجمعی شامل پاساژها با نگاه مدبرانه اتحادیه های صنفی و با همیت ادارات مختلف خصوصا نیروی انتظامی تعطیل شدند.

وی بیان کرد: انتظار داریم برخی دستگاههای خدمات رسان همچون شهرداری در پاکسازی معابر عمومی و گندزدایی محلات شهر اهتمام بیشتری داشته باشند که مردم آنرا به عینه مشاهده کنند.

جمالی نیا خاطرنشان کرد: در اجرای طرحهای مقابله با بیماری کرونا تا امروز تلاش بسیاری داشته ایم و از این پس نیز با اهتمام بیشتر این اقدامات را با مشارکت مردم عملی خواهیم کرد تا بتوانیم هرچه زودتر شاهد ریشه کن شدن بیماری کرونا در شهرستان باشیم.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.