stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 37162
  • 09 فروردین 1399 - 13:52
2
دکتر بازوند:

افراد مبتلا اگر عامدانه موجب انتقال ویروس شوند در مرگ احتمالی افراد دخیل‌ هستند

افراد مبتلا اگر عامدانه موجب انتقال ویروس شوند در مرگ احتمالی افراد دخیل‌ هستند
استاندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه حدود 80 درصد جامعه کرمانشاهی همکاری مناسبی برای کنترل این بحران دارند ولی 20 درصد همچنان بی توجه به سلامت همنوعانشان هستند. این افراد بدانند اگر عامدانه موجب انتقال ویروس به کسی شوند در مرگ احتمالی آن انسان دخیل هستند.
قلم | qalamna.ir :

دکتر هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه شنبه ۹ فروردین ماه ۹۹ در حاشیه نشست ویدئو کنفرانس تصویری دکتر روحانی رئیس جمهور محترم با استانداران سراسر کشور در قالب ستاد ملی کرونا اظهار داشت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از جمله طرح های مهم مصوب ستاد ملی کرونا است که از ساعت ۲۴ شب جمعه به اجرا گذاشته شد. هرچند برای برآورد میزان اثرگذاری این طرح هنوز زود است ولی اکثریت بالایی از مردم از اجرای آن استقبال کردند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: این طرح دارای ضمانت های اجرایی مناسبی است که بر اساس آن متخلفین جریمه خواهند شد.

وی ادامه داد: براساس این طرح خودروهای افراد متخلف یک ماه توقیف و ۵۰۰ هزار تومان هم جریمه می‌شوند و مغازه‌های متخلف هم پلمب می‌گردد. بر همین اساس روز گذشته ده‌ها خودرو و واحد صنفی متخلف با جریمه‌های سنگین روبرو شده‌اند.

نماینده عالی دولت در استان عنوان کرد: همچنین به منظور کنترل هرچه بیشتر ورودی‌ها و خروجی‌ها، روز گذشته ۲۳ محور اصلی و ۵۸ محور فرعی منتهی به شهر کرمانشاه را کاملا مسدود کرده‌ایم.

مهندس بازوند در ادامه از ارایه محدودیت های جدی برای روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین خبر داد و گفت: تمامی تفرج‌گاه‌ها و پارک‌های استان _چه در شهرها و چه در دامان طبیعت _همه بسته هستند و مردم در خانه‌ها بمانند.

وی همچنین خبر داد: دو نقاهتگاه ۵۰۰ نفره و ۱۵۰ نفره برای نگهداری کسانی که تست آن ها مثبت اعلام شده توسط سپاه و ارتش ایجاد شده است. فراد مبتلا اگر شرایط ماندن در خانه را ندارند حتما باید در این قرنطینه‌ها به سر ببرند و تا بهبود پیدا کنند.

مهندس بازوند در ادامه هشدار داد‌: کسانی که تست آن ها مثبت اعلام شده و عامدانه در جامعه تردد می کنند در واقع بمب های ویروسی متحرکی هستند که موجب مرگ صدها انسان می شوند.

استاندار کرمانشاه در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه حدود ۸۰ درصد جامعه کرمانشاهی همکاری مناسبی برای کنترل این بحران دارند ولی ۲۰ درصد همچنان بی توجه به سلامت همنوعانشان هستند.

وی افزود: این افراد بدانند اگر عامدانه موجب انتقال ویروس به کسی شوند در مرگ احتمالی آن انسان دخیل هستند.

وی اظهار داشت: خواهش می کنیم مردم این ۱۵ روز را در خانه‌ها بمانند تا هرچه زودتر از این بحران گذر کنیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.