stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
  • کد خبر : 373310
  • 23 خرداد 1400 - 16:38
3
فعال و پیشکسوت رسانه ای هرمزگان :

دولتی که با پشتوانه قدرت اجتماعی کار خود را آغاز نماید در عرصه های بین المللی با اقتدار بیشتری ظاهر خواهد شد

دولتی که با پشتوانه قدرت اجتماعی کار خود را آغاز نماید در عرصه های بین المللی با اقتدار  بیشتری ظاهر   خواهد شد
هرمزگان -فعال و پیشکسوت رسانه ای هرمزگان با بیان اینکه مشارکت گسترده در انتخابات نشانه ی پشتوانه مردمی نظام است افزود : دولتی که با پشتوانه قدرت اجتماعی و رای بالای مردمی کار خود را آغاز نماید قطعا خواهد توانست در عرصه های بین المللی نیز با اقتدار و قدرت بیشتری ظاهر شود.
قلم | qalamna.ir :

شهین صادقی افزود :از حساسترین رویدادهای اجتماعی ، سیاسی که امام (ره) نگاهی عمیق به آن داشتند و تمام اقشار ملت را به حضوری چشمگیر و فعال در آن  توصیه می کردند شرکت در انتخابات و حضوری همه جانبه است.

 وی ادامه داد : حضور حداکثری و گسترده مردم در انتخابات نشان‌دهنده حساسیت مردم نسبت به سرنوشت خود است .همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند” میزان رای ملت است “بنابراین این مردم هستند که سرنوشت کشور و خودرا تعیین می‌کنند.

این روزنامه نگار پیشکسوت و سردبیر هفته نامه سراسری سرای وطن تاکیدکرد : انتخابات و‌ حضور پر شور مردم در آن، در حقیقت میزان قدرت و اعمال نظر و اراده کشور را با زبان “رای” به عنوان یک گفتمان سیاسی به دنیا نشان می دهد. بر همین اساس دشمن با شایعه سازی در فضای مجازی و بیش از ۱۵۰شبکه ماهواره ای سعی در مایوس کردن ملت و کم رنگ نشان دادن آرمان های انقلاب دارد.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از بزرگ ترین و مهمترین ارزش های انقلاب اسلامی است گفت: تبلیغات دشمنان برعلیه نظام واینکه مرتبا در رسانه های خود با تاکید بر مسایل و مشکلات  اقتصادی مردم ،با گفتن “رای بی رای” موجی بر علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته اند ،نشان از اهمیت انتخابات دارد که به طور حتم حضور گسترده مردم در انتخابات خط بطلانی بر این تفکر و تبلیغات دشمنان خواهد بود .

 صادقی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص انتخاب اصلح گفت :در زمینه انتخاب اصلح فرمایشات معمار کبیر انقلاب ،رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، قانون اساسی و متون دینی تکلیف را  مشخص کرده است بنا براین باید با یک انتخاب صحیح و شایسته، سرنوشت انقلاب و جهان اسلام را که به سرنوشت انقلاب اسلامی پیوند خورده را به دست بهترین افراد بسپاریم.

مسئول روابط عمومی دفتر نمایندگی نهاد دیده بان شفافیت و عدالت در استان هرمزگان بیان داشت : از دید گاه معمارکبیر انقلاب وفرزند خلف ایشان رهبر فرزانه انقلاب ، معیار هایی که یک کاندیدا بایستی دارا باشد انقلابی، مؤمن، شجاع و نترس  بودن است، همچنین دارای فهم و درک سیاسی باشدتا مسائل کشور و مسایل خارجی را به خوبی تحلیل و تفسیر نماید، توطئه‌های دشمنان را بشناسد، احساس مسئولیت، دلسوزی و وجدان سیاسی داشته باشد. همچنین متعهد به اسلام و پایبند به مقررات اسلامی و متقی باشد. فاقد فساد اخلاقی عقیدتی و سیاسی باشد، امانت دار و مسئولیت پذیرباشد.

شهین صادقی با اشاره به نقش نخبگان و فرهیختگان در شناساندن افراد اصلح به مردم تصریح کرد :نخبگان و فرهیختگان جامعه به عنوان کسانی که جز خواص جامعه هستند باید همچون ناظری، بصیر، هوشمندانه و آگاهانه مسایل سیاسی وعملکردکاندیداها را مورد نقد و بررسی قرار دهند وبا تحقیق و تفحص صحیح و بدور از تعصب و جانبداری افراد اصلح  و واجد شرایط را که بتوانند به درستی کشور را اداره نمایند به مردم معرفی کنند.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.