stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 37604
  • 10 فروردین 1399 - 15:40
2
معاون ترافیک شهرداری کرمانشاه:

۲۰۰ دوربین “نظارتی” در کرمانشاه نصب می‌شود/ ۱۵ تقاطع شهر در مسیر “هوشمندسازی”

۲۰۰ دوربین “نظارتی” در کرمانشاه نصب می‌شود/ ۱۵ تقاطع شهر در مسیر “هوشمندسازی”
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از خریداری 200 دوربین نظارتی خبر داد و گفت: این دوربین‌ها امسال در معابر شهر کرمانشاه نصب می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، دکتر محسن ارجمندی معاون حمل نقل و ترافیک شهرداری با اشاره به وجود ۴۲ تقاطع در سطح شهر کرمانشاه، گفت: از این تعداد، ۱۵ تقاطع در دست هوشمند سازی است.

وی افزود: فرآیند هوشمندسازی یعنی مدیریت مرکزی و هماهنگ تمام تقاطع های شهر که این امر نیازمند وجود شبکه ارتباطی فیبرنوری و نرم افزار خاص است که در حال حاضر نرم افزار انجام این کار تهیه شده، اما هنوز زیرساخت های فعالسازی آن تکمیل نیست و بحث ارتباط فیبرنوری و سرورها نیز کامل نشده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه هوشمندسازی تقاطع ها را عامل موثری در جهت کنترل و مدیریت هرچه بیشتر و بهتر ترافیک شهری دانست و بیان کرد: امسال در کنار بحث هوشمندسازی تقاطع ها، جهت کنترل هرچه بهتر ترافیک شهری بحث پایش تصویری شهر هم مدنظر است و در همین راستا ۲۰۰ دروبین نظارتی خریداری شده که امسال در نقاط مختلف شهر نصب می‌شود.

ارجمندی تصریح کرد: هم اکنون ۱۸ دوربین نظارتی در سطح شهر فعال است و با نصب این ۲۰۰ دوربین قطعا نظارت موثری بر معابر شهری خواهیم داشت.

معاون شهردار کرمانشاه اعتبار نصب این ۲۰۰ دوربین را حدود ۱۲ میلیارد تومان اعلام و بیان داشت: نصب این دوربین‌ها نیازمند تجهیزات جانبی دیگری است که مجموعا حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه دارد که این اعتبار تامین، و کار نصب دوربین‌ها امسال انجام می‌شود.

وی با اشاره به وجود ۱۰ دوربین ثبت تخلف در معابر شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: متاسفانه از این تعداد تنها پنج دوربین فعال هستند.

ارجمندی با بیان اینکه خرید دوربین های کنترل سرعت هم در دستور کار قرار دارد، گفت: در حال حاضر برنامه خرید ۴۰ دوربین کنترل سرعت را در دستور کار داریم.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.