stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 377415
  • 08 تیر 1400 - 12:49
0

تمام شب و روزم المپیک بود و به آن رسیدم

قلم | qalamna.ir :
گروه ورزشی: بانوی المپیکی بدمینتون گفت: تمام شب و روزم المپیک بود و می‌خواستم هدفم را عملی کنم که شد. خبرگزاری فارس،‌ثریا آقایی المپین بدمینتون کشورمان درباره کسب سهمیه المپیک عنوان کرد: برای این لحظه و سهمیه تلاش کردم و خیلی خوشحالم که توانستم در بدمینتون این سهمیه را برای اولین بار کسب کنم. امیدوارم راه خوبی برای دختران بدمینتون در آینده باشد. همچنین امیدوارم دختران ما به مدال المپیک فکر کنند. تمام شب و روزم المپیک بود و می‌خواستم هدفم را عملی کنم. من برای المپیک ریو تلاش کردم اما نزدیک مسابقات دچار آسیب دیدگی شدم اما در نهایت در توکیو صاحب سهمیه شدم.

وی  درباره آسیب دیدگی کهنه اش اظهار کرد:‌ آسیب دیدگی ام برطرف شده و در سال ۲۰۱۹, در ۱۷ مسابقه شرکت کردم. طلای کامرون و ۲ مدال نقره دیگر بسیار کمک کرد تا امتیازم را در رنکینگ جهانی بالا ببرم. من تمرینات را با لغو مسابقات در خانه ادامه دادم. آسیب دیگری کمی کار را سخت تر کرد اما سعی کردم تحت نظر پزشک تمرینات را ادامه دهم و می‌خواهم در این ۳ هفته به اوج آمادگی برسم.

نفر اول بدمینتون بانوان ایران که با رادیو ورزش گفت‌وگو داشت، تصریح کرد: با برنامه ۱۰ ساله‌ای که فدراسیون در نظر گرفته بود از تیم نونهالان راهی برای من باز شد تا به امروز که به المپیک برسم. از پوریا, مددی و مربی ام سپاسگزارم که از بچگی برایم زحمت کشیده اند. همچنین از خانواده ام سپاسگزارم که در این مسیر به من کمک کردند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.