stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 377544
  • 08 تیر 1400 - 21:31
3

۴۵۰۰ پاسدار خوزستانی در طرح «هر کارمند حامی یک یتیم» همکاری کردند

۴۵۰۰ پاسدار خوزستانی در طرح «هر کارمند حامی یک یتیم» همکاری کردند
خوزستان - مدیر کل کمیته امداد خوزستان گفت: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ حامی از بین پاسداران سپاه استان در قالب طرح «هر کارمند حامی یک یتیم» حمایت ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان را عهده‌دار شده‌اند.
قلم | qalamna.ir :

«جمال شیبه» امروز در دیدار با فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان اظهار کرد: با مشارکت سپاه بسیج و گروه‌های جهادی در ماه مبارک رمضان بیش از ۲۲۲ هزار پرس غذای گرم و بیش از ۸۰ هزار سبد معیشتی در اختیار نیازمندان استان قرار گرفت.

مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان افزود: طرح ایران مهربان با هدف سرپرستی از کودکان یتیم و نیازمند استان که با همکاری حوزه بسیج سپاه استان برگزار می‌شود نیز یکی دیگر از این برنامه ها خواهد بود و از طریق این طرح حامی برای ایتام و کودکان نیازمند استان جذب شود.

وی با اشاره به اینکه مقرر شده سپاه استان در زمینهٔ جذب حامی یتیم اقدام کند ادامه داد: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ نفر حامی از بین پاسداران سپاه استان در قالب طرح هر بسیجی حامی یک یتیم حمایت ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان را عهده‌دار شده‌اند.

شیبه ضمن تقدیر از خدمات سپاه پاسداران در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به رفع مشکلات اقتصادی نیازمندان بیان کرد: در ثبت‌نام حامیان سپاه و بسیج، استان پیشرو در تعامل با سپاهیان و بسیجیان هستیم.

وی با اشاره به همکاری‌های انجام شده در خصوص اجرای پویش مردمی ایران مهربان به منظور جذب حامیان جدید برای فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد تصریح کرد: اجرای پویش ایران مهربان با هدف جذب حامیان جدید برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه استان سرعت می‌گیرد تا هیچ یتیمی در سطح خوزستان بی حامی باقی نماند.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان به همکاری‌های خوب سپاه استان با کمیته امداد در حوزه محرومیت‌زدایی و کمک به قشر محروم و نیازمند استان اشاره کرد و گفت: سپاه استان علاوه بر برنامه‌های ماه مبارک رمضان در زمینه‌هایی همچون ایجاد کمک هزینه ازدواج جهیزیه اشتغال برای نیازمندان و تامین مسکن مددجویان نیز در طول سال همکاری‌های بسیار نزدیکی با کمیته امداد استان دارد.

وی ضمن تقدیر از خدمات سپاه پاسداران در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به رفع مشکلات اقتصادی نیازمندان یاد آور شد: ایجاد زمینه اشتغال مددجویان از رویکردهای مهم و سیاست‌‌های این نهاد است که سال گذشته با مشارکت سپاه پاسداران و بسیج سازندگی، طرح اشتغال ویژه مددجویان متقضای اشتغال راه‌اندازی شده و به زودی تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد و سپاه در راستای اشتغال نیازمندان امضا خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.