stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۸ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 18 July , 2024
  • کد خبر : 378557
  • 14 تیر 1400 - 11:27
0

ارز دیجیتال چیست؟

قلم | qalamna.ir :
ارز دیجیتال یا همان کریپتوکارنسی در حقیقت یک سیستم الکترونیک جهت جابجایی و انتقال پول دیجیتال و یا ارز است. با گسترش تکنولوژی و در دسترس بودن اینترنت برای همه کاربران تمامی امور از جمله جابجایی پول نیز از طریق اینترنت امکان پذیر است. با این وجود پول‌های دیجیتالی نیز پا به عرصه گذاشته و هر روز بر تعداد کاربران آن‌ها نیز افزوده می‌شوند. امروزه رمز ارزها قسمت مهمی از زندگی کاربران دنیای اینترنت را تشکیل داده و حجم معاملات در این سیستم به صورت روزانه و با تعداد بالایی از تراکنش‌ها در حال انجام است.
 
پول های دیجیتال انواع مختلفی دارند که از جمله محبوب ترین آن ها می توان به بیت کوین اشاره کرد. بیت کوین اولین رمزارز دیجیتالی است که کاربران زیادی هم اکنون در حال استفاده از آن هستند. پس از بیت کوین ارزهای دیگری مانند اتریوم، تتر، دوج کوین و لایت کوین و بسیاری رمز ارز دیگر وارد این بازار جهانی شدند.  برای آشنایی بیشتر با سایر ارزها می‌توانید به وب سایت آرن کریپتو، مرجع تخصصی ارزهای دیجیتال مراجعه نمایید.
اما روش کار این ارزها به چه صورت است و انتقال و یا جابجایی پول دیجیتال با استفاده از آن‌ها به چه صورت است.

 
ارزهای دیجیتال

معرفی شبکه بلاک چین
انواع ارز دیجیتال از جمله بیت کوین در بستری از یک شبکه به نام بلاک چین تبادل می‌شوند. به بیانی دیگر تمامی رمز ارزها با استفاده از این شبکه که یک سیستم غیرمتمرکز است جابجا می‌شوند. اما منظور از غیرمتمرکز بودن در این شبکه چیست؟ در حقیقت غیر متمرکز بدان معناست که این شبکه توسط هیچ شخص و یا دولت و یا سازمانی اداره نمی‌شود. بلکه هر یک از  کاربران  به تنهایی قادر به اداره آن هستند. با ان وجود واضح است که برای انجام تراکنش ها در این سیستم به هیچ بانک و یا واسطه ای نیاز نخواهید داشت.

 
شبکه بلاک چین
 
 نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال
اکنون که با ارزهای دیجیتال و شبکه بلاک چین آشنا شدید بهتر است تا حدودی نحوه کار با آن‌ها را نیز بدانید. برای خرید و فروش ارز دیجیتال در مرحله اول باید در یک صرافی معتبر ثبت نام نمایید. صرافی بایننس بزرگترین و مشهورترین صرافی بین الملل است که کاربران زیادی در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. مهمترین مزیت این صرافی پشتیبانی از تمامی رمزارز ها است. برای ثبت نام در این سایت باید به وب سایت آن مراجعه نمایید. دقت داشته باشید به دلیل وجود تحریم‌های اعمال شده علیه ایران کاربران ایرانی امکان استفاده از این سایت را ندارند و در صورت مشاهده آی پی ایرانی حساب شخص بلوکه می‌شود. بنابراین می توانید با استفاده از یک وی پی ان اختصاصی این تحریم ها را دور زده و  از این صرافی استفاده نمایید.
 
وب سایت آرن کریپتو، منبع تخصصی اخبار ارزهای دیجیتال
اگر شما نیز افرادی هستید که قصد ورود به دنیای انواع ارز دیجیتال را داشته و یا هم اکنون در حال فعالیت هستید، وب سایت آرن کریپتو به عنوان مرجع می‌تواند در این حوزه شما را یاری نماید. در این وب سایت می‌توانید از آخرین اخبار و قیمت لحظه‌ای رمز ارزها اطلاع پیدا کنید.  علاوه بر این آرن کریپتو آموزش و همچنین تحلیل انواع رمز ارزها را برای کاربران ارائه داده و با استفاده از این آموزش‌ها می توانید در این بازار جهانی وارد شده و با خیالی آسوده خرید و فروش و یا به اصطلاح ترید نمایید.
 

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.