stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
  • کد خبر : 379311
  • 16 تیر 1400 - 21:06
1

مراسم رونمائی از بهسازی گلزار شهدای نوده مشهد مقدس

مراسم رونمائی از بهسازی گلزار شهدای نوده مشهد مقدس
خراسان رضوی- پروژه عمرانی گلزار شهدای نوده طی مراسمی با حضور روسای ادارات مشهد مقدس برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

مراسم رونمایی از بهسازی گلزار هشت شهید آرام گرفته در آرامستان محله نوده مشهد مقدس واقع در بلوار توس با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد مقدس ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا گفت: امنیت و اقتدار امروز میهن اسلامی به برکت خون پاک شهیدان والامقام است و ما در برابر آن‌ همه ایثارگری امروز وظیفه سنگینی به عهده‌ داریم و باید با تمامی توان و امکانات برای پاسداشت خون شهدا بسیج شویم.

عبدالرزاق نظرجانی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه شهرداری مشهد مقدس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همکاری در راستای بهسازی گلزار مطهر شهدا گفت: هر قطعه از قبور شهدا امانتی در دست ما و تکه‌ای از جان خانواده این عزیزان است، بهسازی این گلزار از ضروریات است که باید نسبت به آن اهتمام داشته باشیم.

این مراسم با حضور سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسین مهدوی دامغانی مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد و خانواده‌های شهدا و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی و با رعایت پروتکل‎های بهداشتی برگزار شد.
در پایان این مراسم از مزار بهسازی شده شهیدان «اباصلت افخمی»، «محمد نصرتی‌مقدم»، «حسن عبدی‌جان»، «حسین اخگری»، «محمد اصغری»، «رضا تیموری»، «ماشاءالله حسن‌زاده» و «اصغر باوفا» رونمایی و توسط حضار عطرافشانی و گلباران شد.

گفتنی است؛ سند افتخار مردم مشهدالرضا پرونده هشت هزار و ۶۷۳ شهید، ۳۷ هزار و ۲۶۸ جانباز و یک هزار و ۹۳۷ آزاده است که در پاسداشت آرمان‌های انقلاب ایثار و فداکاری کردند.

هشتگ: , , , , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.