stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 37950
  • 11 فروردین 1399 - 11:52
0
فرماندار کرمانشاه مطرح کرد:

مردم برای روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه برنامه ریزی نداشته باشند

مردم برای روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه برنامه ریزی نداشته باشند
فرماندار شهرستان کرمانشاه از تشدید نظارت ها در روزه های دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه خبر داد و گفت: مردم برای روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه برنامه ریزی نداشته باشند.
قلم | qalamna.ir :

فض الله رنجبر در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: پیرو تشکیل جلسه روز گذشته ستاد مدیریت مقابله با کرونا در شهرستان، تصمیماتی در جهت مسدود کردن مسیر پارک ها و تفرجگاه‌ها اتخاذ شده و مردم برای روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه برنامه ریزی نداشته باشند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه افزود: در سطح روستاها، تمامی جادها که به سراب، تفرجگاه ها و اماکن تفریحی تاریخی منتهی می‌شود مسدود می‌شود.

وی بیان کرد: در سطح بخشداری و دهیاری ها، نیروی انتظامی و بسیج عشایری مسؤلیت مسدود کردن مسیرهای فرعی را برعهده دارند و راه های اصلی توسط پلیس راه و بسیج بصورت ایست بازرسی کنترل می‌شود.

رنجبر تصریح کرد: تمام خودروهای که در پارک ها، تفرجگاه ها و امکان تفریحی مشاهده شوند مشمول جریمه خواهند شد که این جریمه شامل ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی، توقیف خودرو و اگر تمکین و همکاری نکنند، براساس مصوبه شورای تامین و تأیید دادستانی فک پلاک می‌شوند.

مقام ارشد شهرستان کرمانشاه گفت: شماره خودروهای که از تصمیمات ستاد مدیریت مقابله با کرونا تمکین نکنند توسط دهیاری ها، بخشداری ها و پلیس به سامانه جهت جریمه ۵۰۰ هزار تومان ارسال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در جاده های فرعی نیز همچون مسیرهای اصلی عمل خواهد شد و از خروج خودرو به سمت مسیرهای فرعی جهت ورود به اماکن تفریحی و روستاها جلوگیری می‌شود و در سطح روستاها توسط بلندگو اعلام شده است که از ورود مسافر ممانعت شود.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه اکنون کرمانشاه در وضعیت قرمز قرار دارد، خواستار همکاری و مشارکت مردم شد و گفت: برای تعطیلی اصناف بجز واحد های خدمات رسان همچون تعمیرگاه، قصابی، سوپرمارکت، جایگاه های سوخت و… هشدار داده ایم.

رنجبر افزود: ستادهای فرعی مدیریت مقابله با کرونا در تمامی بخش های شهرستان فعال شده اند و علاوه بر پلیس راه قزانچی، بیستون و اسلام آباد غرب، فعالیت پلیس راه در محور سراب نیلوفر فعال شده و با جدیت از خروج خودروها به سمت تفرجگاه‌ها ممانعت می‌کنیم.

این مسؤل از مسدود شدن پارک ها در مسیر کمربندی غربی و شرقی کرمانشاه خبر داد و بیان داشت: در روز سیزدهم فعالیت تاکسیرانی و اتوبوسرانی تعطیل است و خواهش ما از مردم این است که در خانه بمانند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.