stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 38058
  • 11 فروردین 1399 - 17:31
0
فرماندار همدان خبر داد:

سیزده بدر برای همدانی ها ممنوع شد

سیزده بدر برای همدانی ها ممنوع شد
فرماندار همدان با تاکید بر قطع زنجیره کرونا از ممنوعیت گشت و گذار به مناطق گردشگری و تفریحی این شهرستان در روز سیزده بدر خبر داد و گفت: از ساعت هشت صبح روز چهارشنبه تمامی مسیرهای یاد شده بسته می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

قلم، به نقل از خبرگزاری ؛ حسین افشاری عنوان کرد: طرح ممنوعیت تردد در تمام پارکها، بوستانها، مراکز تفریحی و روستاهای گردشگری شهرستان همدان از صبح روز سیزده بدر اجرا می شود.

این مسئول گفت: بر اساس این طرح ورود به سد اکباتان، منطقه حیدره، امامزاده محسن، روستاهای گردشگری چشین، سیمین و ابرو و همچنین دره مرادبیگ، کوی محمدیه، خاکو و تپه حاج عنایت، گنجنامه و بلوار ارم ممنوع است.

فرماندار همدان تاکید کرد: ورود به تمام مناطق حفاظت شده تحت پوشش محیط زیست هم در روز سیزده بدر ممنوع است و مردم از رفتن به این مناطق اجتناب کنند. 

وی در ادامه صحبت های خود تاکید کرد: تمامی مسیرهای دسترسی به مناطق یاد شده به صورت فیزیکی مسدود شده و توسط پلیس مراقبت می شود.

فرماندار همدان از مردم همدان خواست هشدار و تذکرهای مسوولان را جدی گرفته و با دقت رعایت کنند تا زنجیره انتقال کرونا زودتر قطع شود.

وی در پایان گفت و گو به مردم توصیه کرد: مانند روزهای گذشته صبر و شکیبایی پیشه کرده و  روز سیزده بدر را هم در خانه بمانند.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.