stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۸ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 18 July , 2024
  • کد خبر : 381271
  • 24 تیر 1400 - 14:26
1

کسب درآمد از صرافی ارز دیجیتال

قلم | qalamna.ir :
ارز دیجیتال بیش از ۱۰ سال است که به جمع بازارهای سرمایه پیوسته است. این ارزها که نام اصلی آن ها کریپتوکارنسی یا رمز ارز می باشد، همواره یک مورد بسیار مناسب برای سرمایه گذاری بوده اند. شاید اگر ۱۰ سال پیش می خواستید یکی از آن ها را بخرید باید وقت زیادی را صرف می کردید تا یک فروشنده مطمئن پیدا کنید. در آن دوره اکثر معامله ها بین افراد حقیقی انجام می شد و صرافی های ارز دیجیتال مثل امروز پراکنده نبودند. اکنون صرافی های زیادی در سراسر جهان وجود دارند که به طور اختصاصی برای معامله رمز ارزها به وجود آمده اند. این صرافی ها امر خرید و فروش انواع ارز رمزنگاری شده را ساده و سریع تر کرده اند. در ایران هم شعبه های زیادی از آن ها وجود دارد که صرافی آنلاین بیت ایمن یکی از آن ها است. در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه می توانید با فعالیت در این صرافی درآمد دائمی و نامحدود داشته باشید. 
پیش از این که با صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن و نحوه کسب درآمد از آن آشنا شویم، ابتدا به تاریخچه معامله ارز دیجیتال و پیدایش صرافی ها می پردازیم. با کسب اطلاعاتی در این باره می توانید بیشتر اهمیت فعالیت در صرافی بیت ایمن را متوجه شوید.

صرافی ارز دیجیتال
صرافی ارز دیجیتال
در سراسر جهان صرافی های زیادی برای خرید و فروش ارز دیجیتال وجود دارد. خرید بیت کوین، اتریوم، تتر، دوج کوین، کاردانو، بایننس کوین، شیبا و بیش از ۱۰ هزار ارز دیجیتال دیگر از طریق این صرافی ها امکان پذیر می باشد. بعضی از این صرافی ها مانند یونی سواپ غیرمتمرکز هستند اما کارمزد زیاد آن ها کمی آزار دهنده است. به همین منظور ما به شما صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن، که سریع ترین و امن ترین صرافی ایرانی در حوزه ارز دیجیتال می باشد و کامل ترین سبد ارزی را در بین صرافی های P2P دارد معرفی می کنیم. در هر صرافی ارزهای مختلفی خرید و فروش می شوند که تعداد و نوع آن ها با یکدیگر یکسان نیست. ممکن است یک صرافی همه کوین های مدنظر شما را داشته باشد و صرافی دیگر هیچ کدام از آن ها را نداشته باشد. برای همین است که باید در هنگام انتخاب دقت کنید که صرافی منتخب شما، ارز دیجیتالی که می خواهید را داشته باشد.

صرافی آنلاین ارز دیجیتال بیت ایمن
صرافی آنلاین بیت ایمن (Bitimen)
همان طور که گفتیم بیت ایمن یک صرافی ارز دیجیتال تمام عیار می باشد. سرعت بی نظیر این صرافی در کنار حفظ امنیت بسیار بالا، آن را به موردی مطمئن برای انتخاب تبدیل کرده است. علاوه بر این، ۲۹ ارز دیجیتال در این صرافی به فروش می رسند. بیت کوین، اتریوم، تتر، بایننس کوین، لایت کوین، چین لینک، بیت کوین کش، ایاس، کاردانو، نئو، دوج کوین، شیبا، دش، زی کش، اومیسگو، وینک، ریپل، استلار، کوانتوم، مونرو، ترون، پولکادات، وی چین، پنکیک سواپ، یونی سواپ، آوه، بیت تورنت، چیلیز و اتریوم کلاسیک، لیست کامل این ارزها می باشند. به زودی بر تعداد این رمز ارزها افزوده می شود. برای ذخیره آن ها هم یک کیف پول سه امضایی برای کاربران در نظر گرفته شده، که قابلیت اتصال به تمامی کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری را دارد. علاوه بر این صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن دارای پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته ای می باشد که گام به گام در مراحل انجام ثبت نام و معاملات، در کنار شما می باشد. این صرافی مسابقاتی را هم دارد که در بخش بعدی به طور کامل به آن ها می پردازیم. 
به طور کلی می توان ویژگی های بیت ایمن را در کارمزد کم، تعداد بالای ارز، سرعت و امنیت بسیار بالا، کیف پول سه امضایی، پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته، مسابقات میلیونی، کسب درآمد از دعوت دوستان، کسب درآمد از سیستم ETF (به زودی)، ثبت نام و احراز هویت سریع و آسان، آموزش ها و اخبار مهم و رایگان و تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارزهای دیجیتال خلاصه کرد. 

کسب درآمد از بیت ایمن
 کسب درآمد از صرافی ارز دیجیتال 
در صرافی بیت ایمن، چند راه برای کسب درآمد در نظر گرفته شده است که در این قسمت به طور کامل به همه آن ها می پردازیم. شما در این صرافی می توانید با انجام دادن چند کار متفاوت، حتی در روزهایی که بازار منفی است هم درآمد داشته باشید. قابلیت های موجود در این صرافی منحصر بفرد می باشند و به زودی یک مورد دیگر هم به آن ها اضافه خواهد شد. 
•    کسب درآمد از طریق ترید (معامله ارز دیجیتال)
•    کسب درآمد از طریق مسابقات داخل صرافی
•    کسب درآمد از طریق دعوت دوستان
•    کسب درآمد از طریق ETF

شما در صرافی آنلاین ارز دیجیتال بیت ایمن، مانند سایر صرافی ها، می توانید با خرید و فروش ارز دیجیتال یا به اصطلاح ترید، درآمد کسب کنید. با توجه به این که این ویژگی به بازار بستگی دارد، ممکن است نتواند همواره به شما سود بدهد. به همین علت ویژگی های دیگری هم در نظر گرفته شده اند تا بتوانید همیشه درآمد داشته باشید. شما با شرکت در مسابقات بیت ایمن، امکان برنده شدن انواع ارز دیجیتال را دارید. در تابستان، مسابقات صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن ۱۰۰ میلیون تومان جایزه دارند. افرادی در این مسابقه شرکت داده می شوند که در سایت صرافی بیت ایمن ثبت نام و احراز هویت کنند. شما هم با انجام این کار می توانید یکی از این افراد باشید. در ضمن، اگر کسی با کد دعوت شما ثبت نام کند، به هر دو شما یک شانس برای شرکت در قرعه کشی داده می شود. یعنی اگر خودتان و دو نفر از دوستانتان ثبت نام و احراز هویت خود را انجام دهید، شما ۳ شانس برای شرکت در قرعه کشی پیدا می کنید. علاوه بر این از تمامی معاملات دعوت شدگان، به صورت دائمی درآمد خواهید داشت! 

سیستم آموزش ETF صرافی بایننس هم که به شما امکان کسب درآمد از افزایش و کاهش قیمت را می دهد، به زودی به صرافی بیت ایمن اضافه می شود. یعنی شما در روزهای منفی بازار هم می توانید با پیشبینی کاهش قیمت، درآمد داشته باشید. در این سیستم شما معامله خود را در حالت صعودی (Up) یا نزولی (Down) انجام می دهد. در حالت Up اگر قیمت افزایش پیدا کند شما با ضریبی مشخص سود خواهید کرد. در حالت Down هم می توانید با کاهش قیمت به همان میزان سود دریافت کنید. آموزش این بخش در بلاگ سایت بیت ایمن قرار خواهد گرفت. اخبار مهم بازار ارز دیجیتال و تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارزها هم در بلاگ بیت ایمن به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرند. 
 

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.