stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 382161
  • 27 تیر 1400 - 17:16
2
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی:

ایجاد دپارتمان تخصصی plc و ابزار دقیق‌ در استان هدفگذاری شده است

ایجاد دپارتمان تخصصی plc و ابزار دقیق‌ در استان هدفگذاری شده است
مرکزی_ مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: ایجاد دپارتمان تخصصی plc و ابزار دقیق‌ در استان هدفگذاری شده و مجوز لازم نیز در این راستا اخذ و از محل اعتبارات ملی نیز مبلغ مورد نظر تامین شده است.
قلم | qalamna.ir :

منصور جلیلوند امروز در نشست با اصحاب رسانه استان مرکزی افزود: ایجاد مراکز تخصصی فناوری‌های نوین کاشی، سفال و سرامیک و همچنین مرکز صنایع ساختمان مطابق با استانداردهای روز در دستور کار ویژه قرار دارد که تا پایان سال کلید می‌خورد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی گفت: ایجاد سه مرکز تخصصی آموزش‌های نوین مهارتی در این استان بر اساس نیازسنجی روز تا پایان امسال هدفگذاری شد.

وی اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه، چرخ حرکت در تجهیز و نوسازی مراکز با تنگنا روبرو شد که با جایگزین کردن راهکارهایی همچون واگذاری کارگاه‌ها و فضاهای مازاد به دنبال درآمدزایی بیشتر هستیم که امید است این مهم محقق شود.

جلیلوند بیان کرد: استان مرکزی قطب صنعت کشور است که می‌طلبد نیروهای تخصصی برای فعالیت در واحدهای تولیدی آموزش‌های نوین را فرا گیرند.
 مدیرکل فنی و حرفه ای استان مرکزی بیان کرد: ۳۰۰ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای به صورت آزاد و دولتی در سطح استان مرکزی فعالیت دارند که به واسطه شیوع کرونا، آموزشگاه‌های غیردولتی خسارات زیادی را متحمل شدند اما با این حال ارائه آموزش‌های مهارتی تعطیل نشد و کلاس های عملی با تعداد کمتر و در فضای وسیع تر برگزار شد.

وی اظهار داشت: پارسال در مجموع چهار میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ساعت در بخش دولتی و خصوصی آموزش ارائه شد که شامل سه میلیون نفر ساعت در بخش دولتی و یک میلیون و ۲۰۰ نفر ساعت در بخش غیردولتی بود.
وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال ۸۰۰ هزار نفر ساعت به صورت مجازی آموزش ارائه شد و قسمتی از آموزش‌ها نیز به صورت حضوری انجام شد که ۲۵ درصد دوره به صورت تئوری و ۷۵ درصد به صورت عملی با ظرفیت محدود انجام شد.

 

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.