stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 7 July , 2024
  • کد خبر : 384176
  • 04 مرداد 1400 - 11:41
0
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

موانع تامین آب فعالان بخش کشاورزی دشت مرکزی میناب مرتفع می شود

موانع  تامین آب فعالان بخش کشاورزی دشت مرکزی میناب مرتفع می شود
هرمزگان-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان عنوان کرد: شهرستان میناب از قطب های مهم کشاورزی و باغی کشور است که سهم بسزایی در تولید محصولات گرمسیری و خارج از فصل کشور دارد.
قلم | qalamna.ir :

ایرج حیدری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با محوریت بررسی مشکلات تامین آب کشاورزی دشت مرکزی میناب با حضور نماینده حوزه انتخابیه شرق استان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به ظرفیت های کشاورزی این شهرستان، افزود: بخش کشاورزی و باغداری شهرستان میناب جایگاه مهمی در اشتغال این شهرستان دارد که اهمیت موضوع را دو چندان کرده است.

وی با تاکید بر رفع مشکلات تامین آب بخش کشاورزی دشت میناب، تصریح کرد: تامین به موقع آب فعالان بخش کشاورزی و باغی دشت مرکزی میناب در دستور کار دستگاه های اجرایی ذیربط به ویژه آب منطقه ای قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان،  افزود: با تصمیماتی که در جلسه امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور نماینده محترم حوزه انتخابیه شرق استان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ویژه شهرستان میناب و مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط اتخاذ شد دغدغه های کشاورزان دشت میناب در زمینه تامین آب در کمترین زمان ممکن با بهره گیری از ظرفیت های قانونی مرتفع می شود.

وی گفت: با وجود محدودیت های منابع آبی به گونه ای برنامه ریزی شود که فعالان بخش کشاورزی دشت میناب در تامین آب دغدغه ای نداشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: از محل منابع خشکسالی و مدیریت بحران منابعی در اختیار آب منطقه ای استان جهت تقویت زیرساخت های آبرسانی دشت میناب قرار می گیرد تا هدر رفت آب در این دشت با توجه به کمبود شدید منابع به حداقل ممکن برسد.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.