stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 385948
  • 19 مرداد 1400 - 19:17
0

۵۴۸ سارق پایتخت در طرح رعد دستگیر و ۳۴ باند سرقت منهدم شد

۵۴۸ سارق پایتخت در طرح رعد دستگیر و ۳۴ باند سرقت منهدم شد
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ “جلیل موقوفه‌ای” امروز /سه شنبه/ در چهل و هفتمین مرحله طرح رعد که با هدف پاکسازی حوزه استحفاظی کلانتری‌ها از مجرمان به اجرا در می‌آید، گفت: در طرح مذکور ۱۶۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف، و به ۶۹۷ پرونده سرقت رسیدگی شد.

وی با اشاره به بازداشت ۲۳ محکوم فراری در طرح مذکور، افزود: در این مرحله از طرح رعد ۱۶۸ کیلوگرم مواد مخدر نیز کشف شد.

به گفته این مقام انتظامی در چهل و هفتمین مرحله از طرح رعد، ۱۵۷ خرده‌فروش مواد مخدر بازداشت، چهار قبضه سلاح شکاری و تعدادی سلاح شبه جنگی کشف شد.

وی با بیان اینکه در طرح مذکور ۸۰ قبضه سلاح سرد از متهمان کشف شد، بیان کرد: در رابطه با قاچاق کالا نیز، ۱۵ قاچاقچی کالا بازداشت، و ۶ هزار و ۲۶۴ قلم انواع و اقسام کالای قاچاق از آنها کشف و ضبط شد.

موقوفه‌ای با بیان اینکه در نیروی انتظامی با کوچکترین تخلف یک نیرو برخورد می‌شود، یادآور شد: اگر یک نیروی پلیس تخلفی انجام دهد، فیلم آن تخلف دائماً در فضای مجازی دست به دست می‌شود، در پلیس پیشگیری تهران در کمتر از ۱۰ روز، دو نفر از نیروها به فیض شهادت نائل آمدند و خواستاریم که این موارد از رشادتها و جان‌فشانی‌های پلیس نیز به سمع و نظر مردم برسد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تأکید بر اینکه برای برقراری امنیت مردم تا پای جان ایستاده‌ایم، گفت: شهید یاسر طاهری؛ مأمور کلانتری ۱۰۳ گاندی می‌توانست به راحتی از تعقیب سارقان بگذرد اما این کار را نکرد و تا پای جان ایستاد که به طور غافلگیرانه به شهادت رسید.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.