stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 38679
  • 13 فروردین 1399 - 14:19
2
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار خبر داد:

غربالگری ۳۰ هزار نفر در مبادی ورودی شهرستان بهار

غربالگری ۳۰ هزار نفر در مبادی ورودی شهرستان بهار
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار با بیان اینکه نیروهای اعزامی این جمعیت در مجموع حدود 30 هزار نفر را در ورودی شهر بهارغربالگری کرده اند، از اتمام اجرای این طرح وشروع طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

مهدی حمزه در گفت و گو با خبرنگار قلم، از فعالیت های آموزشی و پیشگیرانه این جمعیت در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس خبر داد و افزود: یک ایستگاه بازرسی سلامت در ورودی شهر بهار دایر کردیم که با استقرار ۶ نفر از اعضای واحدهای جوانان، داوطلبان و امدادگران در هر شیفت ۸ ساعته این ایستگاه، در مجموع حدود ۳۰ هزار نفر غربالگری شدند.

این مسئول با اشاره به اتمام طرح غربالگری از روز جمعه مورخ هشتم ۸ اسفندماه و شروع طرح فاصله گیری اجتماعی در سطح کشور خاطر نشان کرد: به دستور فرماندار شهرستان بهار و با هدف هم افزایی توان نیروها، اجرای طرح غربالگری را همان روز جمعه خاتمه دادیم و طرح فاصله گذاری اجتماعی را شروع کردیم.

مهدی حمزه از توزیع سبدهای معیشتی و بسته های بهداشتی در میان مددجویان هلال احمر پیش از فرارسیدن سال نو خبر داد و گفت: در روزهای اخیر نیز، برخی خیرین کمک های مردمی خود را به هلال احمر اهدا کردند و توانستیم ۳۳ سبد غذایی و پک بهداشتی تهیه کرده و به دست نیازمندان برسانیم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار در پایان صحبت های خود از نجاتگران، جوانان وداوطلبان همکاری کننده با این جمعیت در اجرای طرح غربالگری قدردانی کرد.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.