stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 387190
  • 26 مرداد 1400 - 19:24
1

جراح حاذق هرمزگانی بر اثر کرونا درگذشت

جراح حاذق هرمزگانی بر اثر کرونا درگذشت
هرمزگان/ قلمنا-فریدون همتی ،استاندار هرمزگان با انتشار پیامی درگذشت دکتر رحیمی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را تسلیت گفت.
قلم | qalamna.ir :

متن این پیام به شرح زیر است:خبر درگذشت دکتر عباس رحیمی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان موجب تاثر و تالم فراوان شد.

ایشان از نیروهای متخصص و متعهد جامعه پزشکی استان بود که دل در گرو خدمت به کشور بسته و با درک درست از وظایف خطیر کادر درمان برای خدمت رسانی به مردم به ویژه در شرایط ویژه کنونی، جان خود را بر طبق اخلاص گذاشت.

دکتر رحیمی در مدت مسئولیت خود در کسوت هیئت مدیره دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، منشأ خدمات ارزنده‌ای بود که این خدمات در یاد و خاطره مردم قدرشناس هرمزگان تا همیشه ماندگار خواهد بود.

اینجانب ضمن قدردانی از کادر درمان استان و جامعه فرهیخته پزشکی که در شرایط کنونی مشغول خدمات رسانی به مردم عزیز هرمزگان هستند، از خداوند متعال برای آن ‌مرحوم، رحمت واسعه الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان و برای خانواده و بازماندگان ایشان صبر و اجر مسألت می‌نمایم.

یاد آور می شود ؛دکتر عباس رحیمی جراح عمومی و از نخبگان حوزه دانش جراحی در جنوب کشور و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بر اثر کرونا و پس طی چندین روز درگیری شدید با این بیماری،شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت.

لازم به ذکر است ؛ دو تن دیگر از جراحان حاذق بندرعباس نیز اکنون در شرایط نامناسب بیماری کرونا در بیمارستان بستری هستند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.