stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
  • کد خبر : 387593
  • 29 مرداد 1400 - 19:33
4
یک کارشناس اقتصادی:

سرمایه اصلی ملت ها نیروی انسانی است

سرمایه اصلی ملت ها نیروی انسانی است
مرکزی_ قلمنا_ سخنی با نمایندگان محترم مجلس استان مرکزی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، با آرزوی صحت و تندرستی و تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع).
قلم | qalamna.ir :

همگان نیک می دانیم که بر اساس احکام دینی و قانون اساس و حقوق اساسی، سرمایه اصلی ملت ها نیروی انسانی است و تسهیل فضای کار برای این نیرو ها بر عهده وزارت کار و امور اجتماعی می باشد که حیات و بن مایه این وزارت خانه بر مثلث توانمندی، تخصص و تعهد کارفرمایان و کارگران استوار است و ایفای درستی یا نادرستی نقش کارفرمایان کارگران، با دانایی، تخصص و کارآمدی وزیر کار و امور اجتماعی ارتباط مستقیم دارد.

جالب ترین نکته اینجا است که تصمیم درست و خردمندانه شما مجلسیان بزرگوار هم می تواند این وزارتخانه را به سمت اهداف اصلی بیانیه گام دوم انقلاب پیش ببرد.

اینجا است که سخن حضرت امام خمینی ر ه (مجلس در راس امور است) تحقق پیدا می کند.

جامعه بزرگ کارگران که همواره ، همراه و همیار شما بوده اند اکنون چشم بر آن دارند که مجلس محترم بدون توجه به فشارهای سیاسی، منطقه ای و حتی دستوری، آینده فرزندان ایران را بر منافع احزاب و افراد برتر شمارد؛ چرا که مهمترین سرمایه انسانی چه در روابط فردی و چه جمعی، چیزی جز اعتماد نیست و امیدواریم با تصمیمی خردمندانه در باب انتخاب وزیری کار آمد را به نیکی پاسخ دهید.

حجت‌الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی آقای رییس جمهور را نزدیک به یک دهه هست می شناسم و از شاگردان ایشان بودم و شاید مبانی علم اقتصاد و خصوصا اقتصاد مقاومتی را از دوره های تحلیلگران اقتصادی در سال ۹۰ از ایشان فرا گرفتم و در دوره های اقتصاد مقاومتی از نزدیک با تفکرات ایشان و اندیشه ایشان آشنایی کامل دارم و فارغ از تخریب های این چند روز رسانه های مختلف باید عرض کنم فضای امروز جامعه نیاز به چنین تفکراتی در راس امور دارد، چرا که ایشان با علم روز آشنایی کامل دارد و به دلیل نوع فعالیت خود با ریزترین مشکلات بازار کار و شرایط کارگران و کارفرمایان از نزدیک آشنا و درد دیده است اگر کمی به سن ایشان و تجربیات ایشان و تمرکز ایشان بر مینا اقتصاد مقاومتی دقیق شوید قطعا به این موضوع می رسید که ایشان تمام شاخص های بیانیه گام دوم انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری که همانا جوانگرایی است را دارد بنابراین بنده به عنوان فردی که چندین سال در فعالیت اقتصادی مختلف بودم عرض می کنم راهکار عملیاتی ایشان مبنی بر خروج از بروکراسی اداری و تسهیل واگذاری زمین خدا برای افزایش تولید بزرگترین راهکار نجات بخش خصوصی در افزایش بهره وری و تولید می باشد.

ایشان تفکر جهادی و میدانی همراه با علم روز دارد پس توصیه می کنم در رای اعتماد به ایشان شک نکنید.

لازم است در انتها یادآوری کنم با استقرار دولت آقای رئیسی و برای رسیدن به اهداف این دولت وزیری همچون دکتر عبدالملکی نیاز این وزارت خانه است یادمان نرود یکی از وظایف این وزارتخانه سیاستگذاری برای بازنشستگان و …است و ایشان کامل بر درد این قشر آشنا است.

خوب می دانیم بخشی از تولید و اقتصاد کشور در حیطه حوزه وزارت کار است و ایشان عالم به تولید و پیاده سازی مباحث اقتصاد مقاومتی در ساحتار تصمیم گیران این حوزه است.

دکتر عبدالملکی با رویکرد اشتغال زایی و رفع موانع و بروکراسی اداری قطع به یقین شما تصمیم گیران امروز را سرافراز خواهد کرد.

دکتر مهدی مسعودی آشتیانی
کارشناس اقتصادی

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.