stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 387796
  • 30 مرداد 1400 - 21:18
2

عامل نزاع خونین در اهواز دستگیر شد

عامل نزاع خونین در اهواز دستگیر شد
قلمنا - خوزستان - فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز اعلام کرد: پس از وقوع یک نزاع منجر به قتل در منطقه کمپلو اهواز ماموران انتظامی عامل این نزاع را دستگیر کردند.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ محسن دالوند، اظهار داشت: این درگیری بامداد روز شنبه در منطقه کمپلو اهواز بین ۲ نفر رخ داد که در این درگیری  یک نفر از طرفهای درگیر با استفاده از سلاح شکاری طرف دیگر را به قتل رسانده و از محل جرم فرار کرد.

وی افزود: ماموران پلیس این فرماندهی بلافاصله در محل درگیری حاضر شده و پس از شناسائی قاتل کمتر از چند ساعت او را دستگیر کردند.

وی گفت: اقوام فرد مقتول پس از اطلاع از حادثه قصد داشتند تا نزاع طایفه ای را ایجاد کرده و برای حمله به منزل فرد قاتل برنامه ریزی نموند اما با حضور به موقع پلیس و تدبیر فرمانده انتظامی از وقوع درگیری طایفه ای جلوگیری و اقوام مقتول به آرامش دعوت شدند.

فرمانده انتظامی اهواز اظهار داشت: تلاش جهت دستگیری سایر عوامل نزاع و درگیری کماکان ادامه دارد.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی علت این درگیری را شخصی و مسائل بسیار جزئی بیان کرد و گفت: متاسفانه گاهی اوقات به دلیل عصبانیت بی جا حوادث ناگوار اینچنینی رخ می دهد که نیاز است با کار فرهنگی بیشتر از وقوع اینگونه حوادث در آینده جلوگیری به عمل آورد.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز تاکید کرد پلیس برای برقراری نظم و امنیت با هیچ فرد یا افرادی مماشات نخواهد کرد و با مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد خواهد کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.