stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 388122
  • 01 شهریور 1400 - 14:40
1
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

لایروبی شبکه فاضلاب اهواز جدی گرفته شود

لایروبی شبکه فاضلاب اهواز جدی گرفته شود
خوزستان - نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: آبفای خوزستان باید لایروبی شبکه فاضلاب شهر اهواز را با جدیت اجرا کند چرا که ساکنان برخی مناطق اهواز از این مشکل در رنج می باشند.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فرد روز دوشنبه در نشست بررسی طرح دفع آب‌های سطحی در استانداری خوزستان اولویت مهم استان را دفع آب های سطحی و فاضلاب به خصوص در شهر اهواز دانست و افزود : اینکه مردم اهواز در فصل بارندگی با مشکل فاضلاب مواجه نشوند دغدغه همه مسئولان است لذا باید تا پیش از آغاز بارندگی در منطقه برای این مشکل چاره اندیشی شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اطلاع رسانی در خصوص کارهای انجام شده در رابطه با شبکه فاضلاب اهواز از سوی رسانه ها را ضروری دانست و گفت: اطلاع رسانی در خصوص کارهای انجام شده در این رابطه به مردم آرامش می دهد ضمن اینکه مردم در جریان اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه های اجرایی در رابطه با شبکه فاضلاب شهر اهواز قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه باید کارگروه مشترکی از سوی شهرداری اهواز و آبفا در این رابطه تشکیل و وظایف هر دستگاه مشخص شود گفت: تشکیل کارگروه نظارتی برای نظارت بر روند اجرای طرح شبکه فاضلاب اهواز ضروری است تا علاوه بر بازدید از پروژه های در دست اجرا ،طرح های مصوب نیز برای اجرا پیگیری شوند.

امام جمعه اهواز گفت: برای اینکه در فصل بارندگی ، شهر اهواز بار دیگر با مشکل طغیان فاضلاب روبرو نشود باید از هم اکنون دستگاه های اجرایی و نیز استان های معین با تمام ظرفیت ها وارد میدان شوند و با تقسیم کار اقدامات پیشگیرانه را در این رابطه آغاز کنند.

وی به مشکل تنش آبی ۷۰۰ روستای خوزستان نیز اشاره کرد و افزود: برخی روستاهای خوزستان همچنان با تانکر آبرسانی می شوند ضمن اینکه برخی روستاها مشکل آبرسانی با تانکر دارند که باید این موضوع بررسی و رسیدگی شود.

شهرستان اهواز در دفع آب‌های سطحی به خصوص در فصل بارندگی با مشکلات زیادی روبرو است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.