stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۸ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 28 May , 2024
  • کد خبر : 388387
  • 03 شهریور 1400 - 1:15
0

دادستان همدان بر افزایش گشت های پلیس در محلات جرم خیز شهر تاکید کرد

دادستان همدان بر افزایش گشت های پلیس در محلات جرم خیز شهر تاکید کرد
قلم | qalamna.ir :

«حسن خانجانی موقر» عصر سه شنبه در نشست پیشگیری از سرقت که با حضور تعدادی از قضات و رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان همدان برگزار شد، گفت: با توجه به مطالبات مردمی مبنی بر برخورد قاطع پلیس با سارقان باید تعداد گشت های محسوس و موتوری را افزایش داد و با استفاده از توان نیروی بسیج و گشت های رضویون اقدامی موثر و قابل توجه را در پیشگیری از سرقت در سطح شهرستان انجام داد.

وی اضافه کرد: همچنین در اماکن و محله هایی که معتادان متجاهر تردد و حضور دارند، به علت بالا بودن احتمال سرقت باید گشت های پلیس با هدف جمع آوری این افراد بیشتر شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان اظهار داشت: ضابطان انتظامی دقت کنند که جابجایی و اسباب کشی منزل از ساعت ۱۹ تا هفت صبح بدون دریافت مجوز از کلانتری ها ممنوع است.

خانجانی موقر در ادامه با بیان اینکه باید راه های سرقت سارقان بسته شود، افزود: در خصوص مطالبه کسبه بازار مظفریه همدان پیگیری ها و تصمیماتی اتخاذ شده اما درهای آماده شده بازار به منظور جلوگیری از سرقت هنوز نصب نشده و بر روی زمین مانده است، بنابراین باید هرچه سریعتر متولی آن معرفی و تعیین تکلیف شود.

وی گفت: مستندسازی صحنه وقوع سرقت و ارائه گزارش های کامل، کیفی و جامع ضابطان انتظامی امری مهم در تحقیقات است و هر چه تحقیقات، بازجویی های فنی و گزارش های ارسالی از نحوه و شگرد سرقت، شناسایی اموال به سرقت رفته و شناسایی مالخر و در یک کلام مستندسازی ها دقیق تر و کامل تر باشد، قضات نیز سریعتر و بهتر در حکم صادره عمل می کنند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.