stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024
  • کد خبر : 388624
  • 03 شهریور 1400 - 23:52
1
معاون دادستان در حقوق عامه تاکید کرد:

اقدامات ایجابی برای مقابله با موادمخدر کافی نیست

اقدامات ایجابی برای مقابله با موادمخدر کافی نیست
همدان- قلمنا- معاون دادستان در حقوق عامه تاکید کرد: اقدامات ایجابی برای مقابله با موادمخدر کافی نیست.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از واحد اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان، سیدهادی مصطفوی در جلسه ناامن‌سازی تولید و توزیع مواد مخدر در استان همدان عمده‌ترین دلیل گسترش فروش مواد مخدر سطح جهان اهداف اقتصادی دانست، عنوان کرد: در استان همدان به صورت انگشت شمار تولید کننده وجود دارد و اغلب مواد مخدر از شهرهای همجوار توسط توزیع‌کنندگان غیربومی به استان وارد می‌شود.
وی با بیان اینکه برای مقابله با مواد مخدر تنها اقدامات ایجابی کافی نیست، تأکید کرد: در راستای پیشگیری از گسترش مواد مخدر تا زمانی که نسخه فرهنگی نداشته باشیم نتیجه‌ای نخواهیم گرفت باید با اطلاع‌رسانی، اقناع‌سازی و ارائه آموزش‌های لازم به خصوص در مناطق حاشیه شهر مردم را از مخاطرات این معضل آشنا نماییم.
معاون دادستان در حقوق عامه اظهار کرد: اصلاح روشنایی پارک‌ها با استفاده از پنل‌های خورشیدی در جهت جلوگیری از تجمع افراد معتاد در نقاط تاریک تفرجگاه‌ها و پارک‌ها و تخریب اماکن مخروبه که پاتوق معتادان متجاهر گردیده از جمله اقدامات پیشگیرانه در این حوزه است.
مصطفوی در پایان خاطرنشان کرد: تقویت اکیپ‌های شناسایی بسیج در شهرستان‌های آلوده به عنوان مهم ترین ظرفیت مقابله با توزیع موادمخدر در استان نیز بسیار اثرگذار خواهد بود.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.