stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 388658
  • 04 شهریور 1400 - 6:51
1
عضو شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد:

شهرداری به کادر درمان کمک کند/ جولان کرونا در همدان

شهرداری به کادر درمان کمک کند/ جولان کرونا در همدان
همدان- قلمنا- عضو شورای اسلامی شهر همدان به جولان کرونا در همدان اشاره کرد وگفت: مدیریت شهری به کمک کادر درمان در مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا بیاید.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، حمید بادامی‌نجات در جلسه صحن شورا ضمن تبریک روز و هفته پزشک و روز همدان، گفت:  کادر درمان و پزشکان در این روزهای سخت کرونا در خدمت رسانی به ملت از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و مردم هم قدردان زحمات این فرشتگان سلامت هستند.

وی با بیان این موضوع اظهار کرد: روز همدان یکی از روزهای مهم و ارزشمندی است که به مناسبت زاد روز حکیم هزاره‌ها ابوعلی سینا نامگذاری شده است و انتظار می رود شهرداری همدان برنامه های مناسبی برای این هفته داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر همدان در ادامه به آسیب های شیوع ویروس منحوس کرونا در جهان و ایران اشاره کرد و با اظهار تاسف در خصوص افزایش آمار مرگ و میر در روزهای اخیر یادآور شد: امروز متاسفانه ۷۰۹ نفر از هموطنان ما به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و این آمار نگران کننده است چرا که موضوعی است که با جان مردم درگیر است.

بادامی نجات افزود: متأسفانه مرگ و میر ناشی از این بیماری به شدت افزایش یافته و بیمارستان‌ها نیز لبریز از بیماران کرونایی شده است.

وی در ادامه صحبت های خود تاکید کرد: باید همه ظرفیت‌های شهر و ارگانها از جمله شهرداری برای کمک به مدافعان سلامت بسیج شوند  و اگر مردم، مسئولین و دستگاه های مختلف در کنار هم باشند می توان بحران ها را کنترل کرد.

بادامی نجات با اشاره به وظایف مدیریت شهری در حوزه های مختلف اظهار کرد: شورای شهر نیز فارغ از وظایف خود که به صورت عرف برای آن تعریف شده است باید در زمینه بهداشت وارد شده و در خصوص مقابله با ویروس کرونا همراه کادر درمان باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان در این خصوص ادامه داد: گسترش ویروس کرونا و آمار مرگ و میر و ابتلای همشهریان به این ویروس منحوس دغدغه امروز شهروندان است و باید شهرداری را به سمتی سوق دهیم که بتوانیم از اختیارات خود در حوزه بهداشت وارد شده و فارغ از وظایف عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه حوزه بهداشت حائز اهمیت بوده افزود: اگر برای حل معضل اپیدمی جدید برنامه‌ریزی شود یا به صورت خاص در صحن شورا مطرح و بررسی شود در این صورت می توانیم از امکانات و ظرفیت‌های شهرداری برای کمک به کادر درمانی و پزشکان و استفاده کنیم.

بادامی نجات یادآور شد: لازم است جلسه فوق‌العاده‌ای با حضور مسئولین امر از جمله ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان در صحن شورا تشکیل شود تا بتوانیم با همفکری هم به کمک کادر درمان و پزشکی بیاییم چرا که امروز اولویت کاری ما کمک به حوزه بهداشت است.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان در این خصوص توضیح داد : وظایف ما طبق قانون اجازه ورود به این مباحث را می دهد که در بند ۱۸ نظارت بر بهداشت شهر جزو وظایف شورا است و امروز بهداشت شهر در خطر است و باید با همت و تلاش هم در این زمینه وارد شده و کمک کنیم تا بتوانیم در مقابله و ویروس منحوس کرونا کمک مردم و کادر درمان باشیم.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.