stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 389154
  • 07 شهریور 1400 - 10:36
2

نشست مسئولین منطقه خلیج فارس با مسئول سامانه تدارکات الکترونیکی هرمزگان

نشست مسئولین منطقه خلیج فارس با مسئول سامانه تدارکات الکترونیکی هرمزگان
هرمزگان/قلمنا-اولین نشست هماهنگی اعضاي کمیته معاملات منطقه خلیج فارس با مسئول سامانه تدارکات الکترونیکی دولت استان هرمزگان در سال ۱۴۰۰ با حضور مدیر منطقه خلیج فارس برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

مدیر منطقه خلیج فارس با بیان اینکه کلیه معاملات دستگاههای اجرایی، باید از  طریق سامانه تدارکات دولت اجرا شودگفت: این نشست جهت هماهنگی و رفع ابهامات معاملات منطقه خلیج فارس در سامانه تداکارت الکترونیک دولت برگزار شد.

حمیدرضا کیهان پورادامه داد: سامانه تدارکات الکترونیکی دولت که به اختصار (ستاد) نامیده می شود سیستمی به منظورانجام معاملات دستگاههای اجرایی در بستر وب است که دستگاههای اجرایی را  قادر می سازد کلیه مراحل خریدهای خود را بصورت غیر متمرکز و از طریق این سیستم یکپارچه انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که تمامی خریدهای دستگاههای اجرایی از طریق بستر این سامانه انجام می شود، ذیحسابان دستگاهها نیز پرداخت خریدها را از این سامانه انجام می دهند که منحصراً در صورت محقق شدن خرید از طریق این سامانه تایید خواهد شد.

مدیر منطقه خلیج فارس تصریح کرد: از مزایای این سیستم یکپارچه، نظارت دستگاههای عالیه نظارتی و بازرسی برعملکرد سازمانهای دولتی در زمینه معاملات صورت گرفته است.

یادآور می شود ؛ این نشست با حضور مدیر و اعضای کمیته معاملات متوسط و جز منطقه خلیج فارس با مسئول سامانه تدارکات الکترونیکی دولت استان هرمزگان برگزار شد که در پایان این نشست مدیر منطقه خلیج فارس با اهدای لوح تقدیر از امیرمختار جوکار، مسئول سامانه تدارکات الکترونیکی دولت استان هرمزگان به دلیل همکاری صمیمانه با این منطقه تقدیر کرد.

 انتهای پیام/

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.