stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 389378
  • 08 شهریور 1400 - 11:12
4

پخت و توزیع عصاره گوشت برای تقویت بیماران کرونایی نیازمند در مشهد

پخت و توزیع عصاره گوشت برای تقویت بیماران کرونایی نیازمند در مشهد
خراسان رضوی- مسئول کمیته اجتماعی رویش گفت: پویشی با عنوان «عصاره خانگی» راه‌اندازی کردیم و از خانواده‌های مشهدی برای قربانی گوسفند و توزیع عصاره گوشت میان خانواده‌های نیازمند کرونایی، دعوت به عمل آوردیم و با استقبال خوب مردم مواجه شدیم.
قلم | qalamna.ir :

نوید سرو آزاد اظهار کرد: با توجه به تاثیر تغذیه خوب و مقوی در بهبود بیماران کرونایی، پویشی به نام «عصاره خانگی» راه‌اندازی کردیم و از خانواده‌های مشهدی برای قربانی گوسفند و توزیع عصاره گوشت میان خانواده‌های نیازمند کرونایی، دعوت به عمل آوردیم و با استقبال خوب مردم مواجه شدیم.

مسئول کمیته اجتماعی رویش عنوان کرد: روش کار اینگونه است که شیشه‌های یک کیلویی جمع‌آوری کرده و به همراه گوشت برای خانواده‌های داوطلب ارسال می‌کنیم تا عصاره گوشت را با رعایت کامل مسائل بهداشتی در منزل خود بپزند و سپس به ما اطلاع می‌دهند تا عصاره‌های آماده را تحویل بگیریم و به نیازمندان برسانیم.

وی بیان کرد: از دو هفته پیش برنامه توزیع عصاره گوشت، گوشت خام و نخودآب با گوشت را آغاز کردیم که مقداری از این گوشت به غذای نخودآب و گوشت برای بیماران کرونایی تبدیل شد.

سرو آزاد عنوان کرد: از ابتدای محرم تاکنون ۴۰ راس گوسفند ذبح کردیم که این گوسفندها به سه شکل مذکور توسط گروه‌های جهادی به شکل بسته‌های یک کیلویی در حاشیه شهر مشهد میان خانواده‌های کرونایی توزیع شد.

وی در رابطه با توزیع این گوشت‌ها ادامه داد: این عصاره‌ها میان خانواده‌های نیازمند کرونایی در مناطق کم برخوردار مشهد توزیع می‌شود.

مسئول کمیته اجتماعی رویش نسبت به واکنش بیماران نیازمند افزود: شب گذشته یکی از خانواده‌هایی که عصاره گوشت را دریافت کرده بود پیام داد و گفت که تا به حال چنین غذایی نخورده است و بسیار تشکر کرد.

هشتگ: ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.