stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 390058
  • 11 شهریور 1400 - 23:20
1
در هفته دولت محقق شد؛

افتتاح ۷۵ پروژه در مناطق چهارگانه شهرداری همدان

افتتاح ۷۵ پروژه در مناطق چهارگانه شهرداری همدان
همدان- قلمنا- سرپرست شهرداری همدان گفت: به مناسبت هفته دولت ۷۵ پروژه در مناطق چهارگانه شهرداری همدان به بهر‌ه‌برداری رسید.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، استاندار همدان، امروز در آیین افتتاح پروژه‌های شهرستان همدان به صورت ویدیوکنفرانسی، در خصوص پروژه های شهرداری همدان گفت: از همه اقدامات خوبی که شهرداری همدان طی سال‌های گذشته داشته و امروز نیز شاهد افتتاح ۷۵ پروژه مختلف در مناطق چهارگانه هستیم، قدردانیم.

سیدسعید شاهرخی بیان کرد: از شهردار و شورای شهر سابق تشکر می‌کنم، ان‌‌شاءالله که این پروژه‌ها به بهترین وجه به مردم خدمات‌رسانی کنند.
مجید شاکری در ادامه در آیین افتتاح پروژه های شهرداری همدان بیان کرد: امروز و به مناسبت هفته دولت ۷۵ پروژه در چهار منطقه شهرداری همدان افتتاح می‌شود که بالغ بر ۱۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای آن ها تخصیص داده شده است.
وی در تشریح این پروژه به پروژه های شاخص در هر منطقه اشاره کرد و گفت: در منطقه یک شهرداری همدان اعتبار ۵۶ میلیارد تومانی هزینه شده و پروژه های آماده افتتاح شامل نورپردازی ها، احداث پارک‌ها، ترمیم و بهسازی بوستان مردم، پیاه روسازی و جدول گذاری در این منطقه، احداث و ترمیم زمین های ورزشی در سطح منطقه و پوشش گنبد تالار قرآن است.
سرپرست شهرداری همدان با بیان این موضوع عنوان کرد: در منطقه دو شهرداری همدان نیز تعداد ۲۳ پروژه با هزینه ۲۳ میلیارد تومان شامل ساماندهی جداره بلوار مفتح و خیابان شهید مطهری، پیاده جداره‌سازی پیاده‌رو بوعلی، احداث مخزن ۲۰۰ متر مکعبی، احداث ساختمان مادر کودک، هدایت آب های سطحی بلوار مطهری و غیره به بهره‌برداری می‌رسد.
شاکری در ادامه صحبت های خود به پروژه های آماده افتتاح در منطقه ۳ شهرداری همدان نیز اشاره کرد و گفت: تعداد ۹ پروژه با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان احداث شده و این پروژه ها شامل احداث ۳۵ متری بلوار قدر (عملیات عرمانی وتملک)، احداث پارک گلستان، احداث بلوار ۲۵ متری پردیسان، سوله کارآفرینی، احداث کندرو بلوار امام حد فاصل تعویض پلاک تا آتش نشانی، تعریض بلوار سردار همدانی، احداث کندرو بلوار سردار همدانی، دیوار کشی رودخانه خضر در دو فاز است.
سرپرست شهرداری همدان در پایان با اشاره به اجرای ۲۰ پروژه در منطقه ۴ شهرداری همدان خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۲.۵ میلیارد تومان شامل اجرای چمن مصنوعی در پارک منوچهری، پیاده‌رو سازی شهرک فرهنگیان، چمن‌ مصنوعی در پارک‌ها، دیوار کشی رودخانه فرهنگیان، دیوار کشی رودخانه کوثر، پیاده روسازی شهرک الوند، پیاده روسازی کوی کوثر، پیاه روسازی حصار راه علی آباد، پوشش رودخانه ابوذر، احداث کندرو بلوار نجفی، چمن مصنوع پارک عقیل وغیره است.
در ادامه این آیین، عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز با بیان اینکه این منطقه از محله خضر به سبب بحث های فاضلابی و آلودگی هایی که وجود داشت، همراه با وضعیت بدی بود، عنوان کرد: با وجود این همه فعالیت در شهر، برخی از سیاسیون به جای اینکه دست مدیران را بگیرند و زحمت بکشند و کمکی برای مدیریت شهری باشند؛ چرخ فعالیت را کند می‌کنند که این جفا به مردم و جامعه است.
علی‌اکبر نظری با بیان اینکه مردم هم باید قدردان زحمات شهرداری باشند و در اجرای پروژه‌ها با زحمت‌کشان این حوزه همراهی داشته باشند، اظهار کرد: بایستی مدیران را تقویت کرد نه برای مدیریت در این شهر با ۵ هزار سال قدمت، سنگ اندازی کرد.
دیگر عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز در ادامه یکی از معضلات منطقه خضر را رودخانه ای همراه با آلودگی و بدون حفاظ و امنیت در این منطقه عنوان کرد و افزود: با پوشش رودخانه و ایجاد بلوار قدر، روی آن پوشانده شد و خوشبختانه بوی نامطبوع آن که آزاردهنده بود، از بین رفت.
حمید بادامی نجات با بیان اینکه دو پروژه شهری یعنی ایجاد بلوار قدر و بلوار سلامت جز پروژه های خوب شهرداری همدان است، اظهار کرد: بلوار قدر از ورودی‌های خوب منطقه خضر شده که امیدواریم روند پویایی در آن ادامه داشته باشد و به عنوان راه‌های ارتباطی اصلی شهر مطرح شود.
وی در پایان تصریح کرد: سعی داریم تا در این دوره با توان بیشتری در مسیر توسعه متوازن و پروژه هایی که بتواند برای تمامی مردم مناطق مختلف مطرح باشد، ورود پیدا کنیم و در مسیر ارتقای سطح رضایتمندی مردم محلات مختلف شهر همدان قدم برداریم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.