stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۳ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 2 June , 2024
  • کد خبر : 390060
  • 11 شهریور 1400 - 23:24
0
فرماندار همدان تاکید کرد:

توسعه فعالیت های اقتصادی و فروشگاه های اینترنتی ضرورتی انکارناپذیر

توسعه فعالیت های اقتصادی و فروشگاه های اینترنتی ضرورتی انکارناپذیر
همدان- قلمنا- فرماندار همدان با اشاره به ضرورت آینده نگری و تامین کالاهای مورد نیاز مردم افزود: توسعه فعالیت های اقتصادی و فروشگاه های اینترنتی ضرورتی انکارناپذیر است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، محمدعلی محمدی در نشست هماهنگی با نمایندگان فروشگاه های زنجیره ای فعال شهر همدان گفت: همکاری فروشگاه های زنجیره ای در توزیع کالاهای اساسی و اقدامات بهداشتی آن ها در شرایط کرونایی قابل تقدیر است.

فرماندار همدان با اشاره به ضرورت آینده نگری و تامین کالاهای مورد نیاز مردم افزود: توسعه فعالیت های اقتصادی و فروشگاه های اینترنتی ضرورتی انکارناپذیر است.

وی، جانمایی نامناسب برخی از فروشگاهای زنجیره ای را از جمله نقاط ضعف در شهر همدان دانست و اضافه کرد: باید ضمن رعایت حریم صنفی پراکندگی این مراکز بنحوی باشد که باعث سهولت دسترسی شهروندان در اقصی نقاط شهر و کاهش سفر به بافت مرکزی باشد.

فرماندار همدان تصریح کرد: بازار یکی از مهمترین ارکان مراکز جمعیتی است که فعالیت آن به عنوان یک سرمایه اجتماعی همواره باید همراه با اعتماد سازی باشد.

محمدی با بیان این موضوع یادآور شد: در فضای مجازی ضمن نظارت عمومی و امکان به چالش کشیدن هر اقدامی وجود دارد و لذا باید به گونه ای اقدام کرد که اعتماد مردم بعنوان مهمترین سرمایه بازار لطمه ای نبیند.

وی در این نشست ضمن استماع نقطه نظرات نمایندگان فروشگاه های زنجیره ای شهر همدان گفت: با هماهنگی سازمان صمت استان ضمن دسته بندی نقطه نظرات طرح شده پیگیری و رفع دغدغه های موجود در دستور کار قرار می گیرد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.