stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 390834
  • 15 شهریور 1400 - 23:15
0

پروژه ملی نذر آب ۴ در شهرستان میناب به کار خود پایان داد

پروژه ملی نذر آب ۴ در شهرستان میناب به کار خود پایان داد
هرمزگان/قلمنا_مراسم اختتامیه پروژه ملی نذر آب ۴ در شهرستان میناب با حضور رییس حوزه ریاست جمعیت هلال احمر، معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر، معاون منابع انسانی و پشتیبانی سازمان داوطلبان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان،مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان، فرماندار ویژه شهرستان میناب، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستانی، جمعی از مقامات جمعیت هلال احمر استان گلستان در بخش سندرک برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

مختار سلحشور در این مراسم اظهار کرد:پروژه ملی نذر آب برای چهارمین سال متوالی در کشور در حال اجراست که تمرکز اصلی این طرح کاهش تنش های آبی است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: بخش های عمده ای از شهرستان های  میناب و سیریک دچار تنش های آبی هستند که با برنامه ریزی صورت گرفته جهت خدمت رسانی  و اجرای پروژه نذر آب انتخاب شدند.
وی ضمن قدردانی از استان گلستان به عنوان مجری طرح نذر آب در میناب افزود:ماحصل مشارکت و ورود خیرین استان های گلستان و هرمزگان به موضوع تنش آبی، حل بخشی از مشکلات بخش سندرک در این حوزه شد که خشنودی و رضایت مردم را به دنبال داشته است.
فرماندار ویژه شهرستان میناب نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش تیم های هلال احمر و ورود به موضوع تنش آبی بخش سندرک اظهار کرد: جمعیت هلال احمر همواره در تمام حوادث و بحران ها زحمات زیادی متحمل شده است.
وی ادامه داد: در شهرستان میناب بیش از ۳۰۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده وجود دارد که حل این مشکل نیازمند همکاری بخش های مختلف است و امیدواریم با کمک خیرین اقدامات تاثیر گذاری انجام شود‌.
در ادامه این مراسم مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان به تشریح اقدامات انجام شده در پروژه نذر آب پرداخت و امام جمعه شهرستان میناب نیز از تلاش های صورت گرفته در رفع مشکل آبرسانی و خدمات حمایتی ارائه شده به روستاهای کم برخوردار سندرک قدردانی کرد.
انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.