stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۸ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 28 May , 2024
  • کد خبر : 390838
  • 15 شهریور 1400 - 23:48
2
معاون خدمات شهری:

با برنامه ریزی منسجم به استقبال پاییز می رویم

با برنامه ریزی منسجم به استقبال پاییز می رویم
مهندس خسرو عیساییان با اشاره به نزدیک شدن فصل پاییز بر برنامه ریزی مناسب و منسجم جهت استقبال از فصل پاییز تا‌‌‌کید کرد.
قلم | qalamna.ir :

  مهندس خسرو عیساییان گفت: باتوجه به نزدیک شدن پاییز و شروع بارندگی‌های فصلی ،مناطق هشتگانه شهرداری در حوزه خدماتی آمادگی لازم را جهت پیشگیری و کنترل و ارائه خدمات در مواقع اضطراری و بحرانی را دارند.

معاون خدمات شهری شهرداری افزود:طی برنامه ریزی های انجام شده تدابیر لازم جهت لایروبی ،پاکسازی و کف کشی انهار و تخلیه رسوبات و زباله گیری ها در سطح نواحی مناطق شهرداری در حال اجرا می‌باشد.

مهندس عیساییان با اشاره به اینکه فصل پاییز با بارش و نزولات جوی همراه است و اقدامات لازم جهت کنترل انهار و هدایت آبهای حاصل از باران انجام شده تأکید کرد: آماده سازی کلیه تجهیزات لازم و ماشین آلات سبک و سنگین در سازمان مدیریت پسماند و خدمات موتوری جهت ارائه خدمات مناسب به شهروندان در فصل سرما و مشکلات ناشی از بارندگی در دستورکار قرار گرفته است.

مهندس عیساییان تصریح کرد: شستشوی معابر ،جداول و مخازن زباله و بکار گیری ماشینهای رفت و روب جهت پاکسازی معابر اصلی و فرعی و نیز پیگیری کسری‌های مخازن زباله در مناطق هشتگانه و کاشت گل‌های فصلی در آستانه فصل پاییز با هدف زیبا سازی و طراوت محیط شهری و نشاط شهروندان در سازمان سیما و منظر شهری در دست اقدام می باشد.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.