stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 394888
  • 05 مهر 1400 - 15:02
0
در اراک رقم خورد،

دو واحد مسکونی خیرساز به مددجویان بهزیستی واگذار شد

دو واحد مسکونی خیرساز به مددجویان بهزیستی واگذار شد
مرکزی_ قلمنا_ آئین واگذاری دو واحد مسکونی اهدایی دکتر بهروزمحمدی خیر نیک اندیش شهرستان به دوخانواده دارای دو معلول بهزیستی استان مرکزی برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در این آیین از واگذاری ۲۵۰۰واحدمسکونی برای افراد زیر پوشش این نهاد خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ واحدمسکونی به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی به ویژه مددجویان دارای ۲ عضو معلول و بیشتر در استان مرکزی واگذار شده است.

زهرا امینی افزود: ساخت مسکن یکی از  شاخص‌های توانمندسازی مددجویان زیر پوشش بهزیستی است.

وی ادامه داد: بر این اساس سازمان بهزیستی تفاهمنامه‌هایی را با بنیاد علوی، بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و راه و شهرسازی برای ساخت مسکن منعقد کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: برخلاف اقدامات انجام شده در ساخت مسکن برای مددجویان این نهاد حمایتی، تامین مسکن در استان به ویژه در شهرهای اراک و خمین به دلیل مشکل زمین پیشرفت کندی دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز گفت: ایستادگی در مقابل دشمنان یکی از عبرت های مهم عاشورا است.

سردار سرتیپ پاسدار محسن کریمی ابراز کرد: پایداری در مسیر، امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت و پیروزی خون بر شمشیر از دیگر عبرت‌های واقعه عاشورا است.

دکتر بهروز محمدی نیز اظهار داشت: در یک دیدار عادی در اداره بهزیستی، یکی از کارمندان این اداره شرح حالی از یک پروژه در دست ساخت نیمه کاره که توسط انجمن خیران مسکن ساز استان و شهرستان چند سالی است شروع شده و بلا اقدام رها شده است، مطالبی ارائه کرد و اظهار داشت، امکانش هست شما پیشقدم شوید برای تکمیل این پروژه که نهایتا در حد فونداسیون کار شده است‌ که‌ بنده با کمال میل و افتخار این پیشنهاد را یک هدیه و سعادت از طرف خداوند به خودم دانستم .

دکتر محمدی افزود: پس از برگزاری جلسات مختلف و روند طولانی اداری و غیره، ما را بر آن داشت تا دو واحد آماده در یک مجتمع مسکونی را به خانواده این دو بزرگوار اهدا نمائیم .

در این آئین اسناد ۲ واحد مسکونی ۱۱۰ متری که با هزینه ۱۵ میلیارد ریال به ۲ خانواده دارای دو معلول دلیجان تحویل داده شد.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.